Brněnské (ne)úspěchy

by - 15:37

Je to už dva a půl roku, co jsem v Brně dodělala školu a od té doby tam jezdím tak dvakrát až třikrát. Přiznám se, město mi k srdci nepřirostlo, ale mám tam kamarádku a také doktorku, ty navštěvuji pravidelně. Druhá osoba byla důvodem mé dnešní návštěvy. Jela jsem na kontrolu na endokrinologii. Byla jsem zvědavá, jak whole30 ovlivnilo krevní testy a co paní doktorka řekne meziročnímu váhovému úbytku. Jste také zvědaví? Čtěte dál!


Normálně vstávám celkem brzy, ale dneska mě ta půlpátá docela dostala. Každopádně jsem věděla, že autobus stihnout musím, protože jeden termín u paní doktorky jsem už propásla. Ano, víte jak? Jednoduše jsem byla objednaná "za rok" a já si termín do nového diáře nezapsala. Naštěstí, jsem našla pozvánku a rychle se přeobjednala. Na Florenci jsem byla s velkým předstihem, ale to už je u mě celkem běžné, raději čekám, než bych přišla pozdě. Cesta do Brna proběhla bez problémů a já se cestou kochala východem slunce, který vzhledem k zimě byl zabarvený do růžova. 

V Brně jsem tedy byla s předstihem a nenamalovaná jsem vyrazila hledat kavárnu, kde bych se schovala před zimou a udělala ze sebe člověka. Jako své útočiště jsem si vybrala Skog, protože mi ho holky na instagramu doporučily a protože jsem na něj četla jen samou chválu. Jaký je můj dojem? Vešla jsem do prázdné kavárny, jejíž interiér byl chladný a strohost rušily jen zelené kvítky na stolech. Obsluha byla rychlá a příjemná. Objednala jsem si espresso doppio, kterému jsem přišla na chuť až ke konci a dostala jsem vodu zdarma. Ještě jsem si dala mátový čaj a tomu nebylo, co vytknout. Celkově se můj počáteční odpor a nechápavost vůči nadšení z tohoto podniku změnily v příjemné posezení, nicméně, líp jsem se cítila v Mymice nebo v Momentě.


Pak už jsem ale musela utíkat za paní doktorkou, kde jsem zjistila, že z laborky neposlali výsledky. Takže panika! Nechtěly se mi chytat data, tak jsem volala mamce, aby mi dala číslo na laborku. Tam jsem se dovolala napoprvé, ale odmítli mi výsledky sdělit, prý je mohou dát jen zdravotnickému personálu. Proto tam nakonec musela volat ještě sestřička. Tím naštěstí špatné zprávy skončily, všechny pozorované hodnoty (thyroidy, cholesterol, vitamín D i kyselina močová) mám v normě. Ano, i t potvůrku cholesterol, přestože jsem se v lednu "futrovala" vajíčky a masem. Díky víkendovému semináři o zdravém stravování jsem ale tušila, že to bude v pořádku. Stejně se mi ulevilo. A paní doktorka měla radost i z úbytku váhy. Takže jsem odcházela s pochvalou.

Za co bych ale pochvalu určitě nedostala a sama si za to nadávám, je odpolední dortík. Ano, já, co jsem prošla w30, jsem si dala před odjezdem z Brna ke kávě lískooříškový krém. Říkala jsem si, že by mohl být lehký, skoro jako čokoládová pěna, a v Caffé Momenta mají kvalitní kávu, snídaně i dezerty, tak jsem nepředpokládala žádnou lest. No, takže dortík na mě byl megasladký, ale totálně. Nechutnal mi a co víc, leží mi v břiše jako kámen. Sedí tam a nic nedělá, nechce slehnout, potvora! Za to jsem na sebe naštvaná, protože mi není dobře. Na druhou stranu jsem ale ráda, že jsem to zkusila - vím, že už to neudělám a dokonce vím, že díky této zkušenosti odolám i dalším dortíkům. Mám v budoucnu v plánu pár dezertů, na víkendy, zařadit, ale bude to jen v mé domácí režiji, a tak budu přesně vědět, co do svého těla posílám.

Teď už sedím ve vlaku na cestě domů, čekám na mátový čaj a doufám, že mi slehne. Jaký jste měli začátek týdne Vy?



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!