Lenny v Roxy

by - 10:20

Přiznám se, že si poslední dobou připadám trochu jako kulturní barbar, nikam moc s mužem nechodíme. Vrcholem našeho společenského života je večeře s přáteli nebo Super kruháč. Naši přátelé ale tuhle situaci změnili, darovali nám lístky na koncert Lenny v Roxy, kterého se nemohli zúčastnit. A já jsem se rozhodla s Vámi podělit o pár poznatku ze včerejšího koncertu, tak jdeme na to!


Začněme pěkně popořádku. Koncert se konal v Roxy, kde jsem předtím nikdy nebyla, prostor je to pěkný, ale jak už to bývá v podzemních sálech, bylo tam docela horko. Ceny pití odpovídaly lokaci v centru Prahy a v šatně se platí za kus. Toť veškeré mé postěžování, protože zbytek byl pecka!


V osm hodin, kdy měl koncert začít, nastoupili na pódium dva kluci, kteří nám hned po první písničce sdělili, že oni teda rozhodně nejsou Lenny. No, zpěvák měl delší vlasy než Lenny, hihi. Jednalo se o skupinu Lazer Viking, která obecenstvo pěkně rozehřála. Jejich produkce byla příjemná a rozhodně se budu pídit po jejich další hudbě o lásce a věcech z běžného života. 


Mimochodem, dámy, ten bubeník byl celkem kočičák, hihi.

Chlapci hráli asi půl hodiny, načež se rychle z pódia sklidili a nechali prostor na přípravu Lenny, respektive klukům, kteří se o to starají. V průběhu příprav bylo mimojiné odhaleno i růžové piáno, které barevně dominovalo česné stagi.


Lenny naběhla na pódium ještě před devátou a řádně to rozbalila. Přestože jsem ji neměla naposlouchanou a písničky neznala, tak celá show mě bavila. Ona je krásná holka, na první pohled křehká, a pak se opře do zpěvu a máte pocit, že posloucháte vychlastanou čtyřicítku, ale to není vůbec na škodu. Alespoň je snadno rozpoznatelná. Mimochodem, je fakt podobná její mamce. 


Měla milé vystupování, zazpívala písničky z jejího aktuálního alba Hearts, za které na pódiu dostala platinovou desku, ale i dva kousky z dílny Kings of Leon, při kterých se sama doprovodila právě na piáno. 

Pro mě byl celý večer jedním velkým představením a moje hudební knihovna se rozrostla o dva nové interprety. U Lenny je škoda, že v rádiích jedou dva songy - Hello a Stranger, protože má spoustu jiných a řekla bych mnohem lepších písniček.

Chodíte na koncerty? Napište mi do komentářů, na jakém jste byli naposledy nebo který Vás čeká v nejbližší době?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!