Krásné září

by - 7:00

Po návratu z červencové dovolené, o které jsem Vám psala tady, jsem se rozhodla, že si dám v srpnu do těla. Po dvou týdnech volnějšího režimu jsem chtěla své tělo šokovat návalem tréninků. To se mi povedlo, ale přiznám se, že cítím, že jsem unavená. Má to hned několik důvodů, pro které jsem se rozhodla, že září bude krásné. Rozumnějte, že se v září budu věnovat sobě, hýčkat se zvenku i zevnitř. Zajímá Vás jak? Čtěte dál!

Zdroj: Fitness diář 2017, fitshaker.sk
1. méně je více
Vzhledem k tomu, že mě čeká na konci Běchovická desítka, musím se víc zaměřovat na vytrvalost, takže určitě nebudu usilovat o titul Super dříč měsíce na Superkruháči. Mám v plánu, pokud mi to počasí dovoli, jezdit častěji na bruslích a chodit běhat. Když bude ošklivo, konečně prubnu ten stepper, co mám doma už skoro půl roku. 

2. pohodové pondělky
Za poslední dobu se mi stávalo, že jsem pondělní odpoledne/večer měla jen pro sebe, a tak jsem se rozhodla, že to bude čas věnovaný jen a jen mě. Bez počítače, s knihou v ruce a nějakou maskou na obličeji. Nebo to bude prostor pro to, abych si udělala manikúru či pedikúru - péče, kterou v přítomnosti přítele odsouvám. Kromě toho bych také ráda zkusil brow bar v Sephoře a nechala si konečně upravit obočí. 

3. umění odpočinku
V září se láme počasí, rána jsou chladná, při troše štěstí jsou odpoledné teplá a slunečná. Chci se proto na tyhle přechody připravit právě odpočinkem. Jakmile tělo nebude ve stresu, snáz odolá bacilům z okolí. Jak toho dosáhnout? Chci zahájit saunovou a bazénovou sezónu. Oblíbila jsem si saunová centra, kde jsem schopná strávit klidně tři hodiny a vychutnat si nejen horko, ale i ledovou vodu z vědra a relaxační zónu. Plavání mi dělá dobře na záda, což se vzhledem k tomu, že mám sedavé zaměstnání, hodí.

4. správně jíst
Asi si říkáte, že to sem asi nepatří, ale opak je pravdou. Svou psychickou podporu a odpočinek chci podpořit i správnou stravou, protože díky ní člověk není tolik unavený, nafouklý a obecně by mu mělo být lépe. Hádáte správně, konečně jsem se rozhodla své téměř půlroční snažení podpořit jídelníčkem od odborníka. Oslovila jsem jednu slečnu, momentálně pro ni musím zpracovat dotazník, a pak se dostane na samotný jídelníček. Čeká mě cesta do Amsterodamu v polovině září, a pak se do toho vrhnu a na Vánoce mě nepoznáte, hihi.

Tak a to je všechno. Na všechny body se těším, na každý zvlášť i jako celek. Máte také nějaké plány na září?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Skvělý článek! psychika a zdravotní stav těla jdou ruku v ruce, to máš pravdu. Ten pondělní relax jen pro tebe je super nápad ! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!