Německé radosti

by - 16:52

Léto je čas dovolených a nejrůznějších výletů, ze kterých já si často vozím drobné dárečky. Obzvlášť v případech, kdy jedeme do zahraničí a já se dostanu k produktům, které u nás nejsou k dostání. Tento víkend jsme byli v Drážďanech, které jsme si s mužem oblíbili a jezdíme tam dvakrát až třikrát ročně na větší nákup. Nashromáždilo se mi tak doma víc věcí, o které bych se s Vámi chtěla podělit, a tak jsem se rozhodla, že se s Vámi o své německé nákupy podělím!


I když jezdíme na větší nákupy, nejsme pošuci, abychom vstávali v šest a byli u vchodu do krámu před otvíračkou. Do Drážďan to naštěstí máme tak hodinu a půl, takže jsme tam relativně za chvíli. Tentokrát jsme vyrazili trochu později a ke galerii, kde je Primark jsme dorazili kolem dvanácté. Pořadí krámů a vlastně seznam toho, kam prakticky pokaždé zavítáme, je následující: Primark, Muler, Pull&Bear, Kiko a místní cukrárna.


Tentokrát můj košík v Primarku vypadal jako u ponožkové královny - ano, zakoupila jsem si hned dvě balení těch úplně krátkých ťapek, bílých a černých, momentálně se sama sebe ptám, proč jsem si nevzala dvoje tělové, ale nevadí. Jsem milovníkem Minie a Disneyho obecně, takže jsem nemohla odolat bavlněným ťapkám i s tímto motivem. Nakonec jsem si ještě vzala ponožky na cvičení s fitness hesly, které brzy uvidíte na facebooku nebo instagramu.
Neodolala jsem balíčku kalhotek, jsou úplně jednoduché, jak střihem tak materiálem a místo horního lemu mají pás z krajky. Jsou šedé, vínové, olivově zelené a lososové. Záměrně jsem vybírala balení bez bílých. Každopádně čtyři kusy stály sedm euro a já už teď lituju, že jsem si nevzala ty balíčky dva!
Cestovní lahvičky se mi budou hodit, na podzim mě čekají dvě cesty do zahraničí jen s příručním zavazadlem, takže si ty lahvičky s mužem rozdělíme. Celá tahle taštička vyšla, tuším, na dvě eura, což v porovnání s českými cenami je pecka.
Štětec na makeup vyšel na pět a půl eura, byl to risk, ale už jsem ho dvakrát vyzkoušela a přestože nemám zkušenost s originálem, můžu Vám říct, že je fakt super! Je hustý, měkký, neškrábe a krásně rozetře a zapracuje makeup. Asi jsem našla variantu k houbičce z Oriflame.
Šedá úpletová čepice je z pánského oddělení, ale sluší mě i muži, takže jsem nám je koupila, abychom k sobě ladili. Já vím, je to jako z amerického filmu, ale věřte, že já mu jí nenutila, ale když mu tak slušela a stála tři eura, nešlo jí odolat!
Na závěr jsem ulovila šedý svetr se srdíčky. Ano, je dětinský, ale já se do něj absolutně zamilovala a za dvanáct eur jsem ho tam nemohla nechat. Navíc, muž mi ho pochválil a řekl, že si ho rozhodně mám vzít, stalo se.
Kokosové lupínky v hořké čokoládě jsme objevili už v lednu a chutnali nám, tentokrát jsem vzala asi šestery a byla jsem centrem zájmu ostatních lidí ve frontě, ale víte co? Strhla se ovčí vlna a když lidi viděli, kolik sáčků beru, začali brát taky.


V letních slevách jsem si koupila v Reserved růžové espadrilky, bohužel se mi pářou a musím si je zašít, což je samozřejmě práce navíc a má lenost zatím vítězí, proto jsem neodolala šedivým slip on botám za čtyři eura. Jsou měkké a pohodlné, nevydrží asi věčnost, ale svou službu určitě odvedou.
Hned v přázemí Primarku je oddělení se sportovním oblečením, upřímně, chtěla jsem si toho prohlédnout a pořídit víc, ale bohužel nebyla příležitost. Proto jsem si domů dovezla "jen" dvoje legíny. Oboje mají postranní pás, což opticky zužuje nohy, haha, a prý mi sluší. Zároveň je nebudou mít na kruháčích všichni a vzhledem k tomu, že sportuji třikrát až šestkrát týdně, sportovní věci často peru a ty pak dostávají zabrat, proto jsem se rozhodla jejich řady rozšířit.


Od června si užívám barevných konečků a pár pramínků v délkách. O odbarvené vlasy se člověk musí starat, aby mu nezežloutly a barva déle vydržela. K tomu jsou dobré modré a fialové šampony, kterých je na trhu čím dál víc. Já si oblíbila tyhle od Swiss, které u nás stojí stovku. Vtipné je, že v německém DMku stojí necelá dvě eura, chápete to? Já ne, takže jsem si hodila šampon i balzám do košíku, protože jedna lahvička mi vydrží dva měsíce, takže mám zásobu do další cesty do Drážďan.
Co se týče minerálních deodorantů Garnier, to je jiná pohádka. Ty se, prosím, do Čech během osmi měsíců do Čech nedostaly vůbec! Kupovala jsem si je už v lednu, kdy jsem si kupovala i kuličkovou verzi. Když se u nás v drogériích objevil Garnier se světle modrým potiskem, jásala jsem, bohužel se ale nejedná o tuto verzi, ve které nejsou aluminiové soli.
A zpět k odlišným cenám v Čechách a v Německu. Rozpustný hořčík, který si dělám na kruhové tréninky, stojí v Německu přesně polovinu, a tak jsem do košíku vhodila hned tři, abych si udělala zásobu. Kdybych mohla, vzala bych si jich celou krabici, tento hořšík se totiž celý rozpustí, není brutálně sladký a chutná mi.


Pufovanou špaldu máme i v Čechách, já vím, ale tak jsem ji prostě hodila do košíku. Což ovšem není případ celozrnné žitné mouky, kterou jsem si plánovala koupit, protože mi ta má už došla a já mám v plánu zkusit další zdravé recepty. Momentálně mě čekají wafle, tak mi držte palce!


A poslední úlovkem v DMku, pro který jsem se vracela a ještě jsem hledala odstín, je tahle rtěnka od P2 Cosmetics. Má matný finiš a pěkně se nosí. Díky odstínu ji nemusím hlídat a vytrácí se postupně, takže můžu v klidu pít, jíst a v půlce dne ji jednoduše opravím. Nebudu Vám lhát, naprosto jsem si ji zamilovala.


Posledním úlovkem je mikina od Pull&Bear. Mám od nich dvě trička a jsou super. Mikinu jsem hledala a nejdřív jsem si s ní nebyla jistá, ale jakmile jsem si ji oblékla, už jsem jí nechtěla sundat.

Tak a to je všechno. Vím, není toho málo, ale zase mám čisté svědomí, protože jsem toho koupila spoustu i našim a ségře, takže nejsem hamoun a všechny jsem nás podělila. Nákupní výlety moc často nepodnikáme, spíš jen ty Drážďany, ale i tak to stojí za to.

Čím jste si během prázdnin udělali radosti Vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!