#avonpochod2017

by - 8:47

Asi před měsícem se mě kamarádka ptala, zda nechci jít na Avon pochod, že si uděláme dámskou jízdu a užijeme si den. Upřímně, po tričkách k této příležitosti jsem pokukovala už v několika katalozích od Avonu a docela se mi líbila, a tak jsem neváhala a účast přislíbila. 


Jak se akce blížila, začala být účast původních členů naší skupinky nejasná, nicméně jsem necouvla. S holkama jsme si užily páteční večer a v sobotu se sešly v obměněném složení, což týmu ale vůbec neubralo na síle, hihi. V sobotu ráno jsem si oblékla růžové tričko, vlastně šaty, ale můj zadek z nich udělal tričko. Nahodila jsem růžovou rtěnku a říkala si, jak fajn to bude. Cestou do centra se lidé v růžové množili a mě došlo, že to bude asi docela masovka.


Ne, že by mě to mrzelo, je fajn, že tolik lidí takové akci fandí, ale než se dav rozejde a tak... Vycházelo se ze Staroměstského náměstí, které bylo natřískané lidmi v růžových tričkách, turisti byli tentokrát v minoritě. Start byl plánován na poledne, ale vycházeli jsme o půl hodiny déle, i když vlastně první chodci mohli doopravdy vyjít už ve dvanáct. Problém bohužel nastal už v Pařížské ulici, která nebyla uzavřena, takže po několika metrech se pochod přetlačoval s vozidly. Nejinak tomu bylo i na křižovatce před Čechovým mostem, přes který bohužel byl docela velký problém přejít.


Pak už byla cesta uzavřená jen pro nás, a tak jsme si to štrádovali směr Štvanice, kde na nás čekala hudební produkce a nějaké občerstvení. Když jsme dorazili na Štvanici, šlo se ještě docela kus za kurty až na samý hrot ostrova. Už v tu chvíli proti nám šli lidé, říkala jsem si, proč asi...posléze jsem pochopila, na Štvanici bylo přeplněno. Davu jsme se s holkama lekly, vyfotily se a odebraly se pryč. 


Sečteno podtrženo, byla jsem ráda, že jsem se takové akce mohla účastnit. Ráda jsem přispěla, ale příští rok si nejspíš jen koupím tričko a budu všem účastníkům držet palce.

Co Vy, byli jste?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!