Kavárenská výzva 2016

by - 19:32

Jsem milovníkem kávy. Piju ji a vychutnávám si jednoduše proto, že mi chutná. Nemá vliv na můj spánek či bdělost, to spíš ve formě libida. Líbí se mi kavárny a obecně ta kultura jít si někam sednout, vnímat to místo, jeho atmosféru, popíjet horký nápoj a nechat plynout čas. Před nedávnem na mě vyskočil článek s nejlepšími dvaceti kavárnami v Praze a já se rozhodla, že je všechny navštívím. Podzim k tomu přímo vybízí, takže tímto článkem zahajuji kavárenskou výzvu pro následující kavárny!



Během následujících dvou měsíců, tedy do konce roku 2016 bych chtěla navštívit ideálně všechny, reálně alespoň polovinu ze zmíněných kaváren. Předlohou tohoto seznamu mi byl článek v ELLE, který najdete tady. O mé zážitky se budu s Vámi samozřejmě dělit, okamžitě na instagramu a v článcích tady na blogu, nicméně plánuji psát vždy o více kavárnách naráz, abych Vás tu nezahltila. A tady je tedy seznam těch, na které se můžete těšit:


Coffee room (Korunní 1208/74)
La Bohéme Café (Sázavská 2031/32)
Phill´s corner (Komunadrů 894/32)
Super Tramp Coffee (Opatovická 160/18)
Atrium (Jakubská 12)


Mezi Srnky (Sázavská 19)
Cafe-Cafe (Rytířská 10)
EMA espresso bar (Na Florenci 1420/3)
Kavárna, co hledá jméno (Stroupežnického 493/10)
Café Lounge (Plaská615/8)



Tricafé (Anenská 3)

Můj šálek kávy (Křižíkova 386/105)

MomoichiCoffetearia (Římská 1199/35)
Peter´s Appartment (Slavíkova 1581/24)
Café Letka (Letohradská 557/44)



Café Neustadt (Karlovo náměstí 23/1)
Kavárna Místo (Bubenečská 12)
Café Savoy (Vítězná 124/5)
Home Kitchen (Kozí 12)
I need coffee (Na Moráni 1258/7)


Asi se možná ptáte proč kopíruju cizí žebříček. Jednoduše proto, že ani v jedné kavárně, která byla v článku zmíněna, jsem nebyla a chci sama ochutnat, zda jmenované místo za to doopravdy stojí. Zároveň si tím rozšířím kavárenské obzory v Praze a tohle byl mustr, který se prostě nabízel.

Jaká je Vaše oblíbená kavárna? Byli jste v některé ze zmíněných kaváren? A nezašli byste se mnou na kávu?

You May Also Like

10 komentářů

  1. Takže! Má oblíbená je Tebou zmíněné Tricafé (naprosto boží!), byla jsem v sedmi zmíněných a na kafe bych s Tebou rozhodně šla! :-) Tenhle článek z Elle mám už asi 14 dní v záložkách v PC a inspirovala jsem se právě k návštěvě Coffee room (tam nevynechej banana bread!) :-) No, myslím si, že máš do konce roku co dělat (:D), ale jsem si jistá, že nebudeš zklamaná. Taková Letka.. Noo, těšila bych se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Tricafé jsem byla včera a bylo to moc fajn. Po tomto týdnu budu mít za sebou tři kavárny, tedy zaděláno na první článek, ale myslím, že budu ráda, když zvládnu polovinu seznamu ;)

      Vymazat
  2. Nedaleko Karlinskeho namestia je dobra kaviaren, taky projekt pre postihnutych, meno som zabudla...A Hotel Imperial, aj ked kava nie je nicim vynimocna, ale dekor je proste neprekonatelny. Och, strasne rada by som sa pripojila k takej vyzve, ale s dvojmesacnym miminom to nevidim nijak realne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S miminkem to jde těžko, ale pak až ho odvedeš do školky se budeš moct zastavit na skok v kdejaké kavárničce ;)

      Vymazat
  3. Jeee,no tak to je super seznam. Já sama spoustu z nich neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem ti trochu rozšířila obzory ;)

      Vymazat
  4. My kavárny "vymetáme" skoro pořád, spíše teda bistra, tyhle všechny znám z doslechu, ale osobně jsem byla jen v EMA, Phills Corner a v té kavárně, co pořád hledá jméno :D
    Jinak vyzkoušej určitě Oliver's Cup na Václaváku, tam je to nádherný a přímo v centru :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oliver´s Cup znám, už jsem tu o něm i psala, je to kouzelné místo ;)

      Vymazat
  5. Wow to je super výzva! Myslím, že si nějakou dám třeba s novým rokem taky :-) Miluju EMA esspreso bar a jeji ségru Cafe Lounge. Ostatní si teda hned píšu a jsem zvědavá na Tvé dojmy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Cafe Lounge jsem ještě nebyla, to musím napravit. Samozřejmě jsem všechny kavárny nestihla obejít, takže má výzva pokračuje i v roce 2017. ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!