můj první nákupní výlet do Dřážďan

by - 6:00

Možná se to zdá neuvěřitelné, ale byť už nějaký ten rok blogguju, v Primarku jsem byla před pár dny poprvé. A žiju, takže Vy, kdo se tam teď hned nedostanete, nezoufejte. Ve výsledku je to takové velké C&A mixnuté New Yorkerem a domácími potřebami. Neříkám, že se mi tam nic nelíbilo, ale čekala jsem, že tam toho ulovím víc, proto je tento článek spíš haulem za celou návštěvu Drážďan, než jen nákupním článkem z Prismarku, jak jej nazývá můj muž.

Já vím, vím, že je to Primark, ale nějak jsem si to nemohla odpustit, hihi. Každopádně první naše kroky nevedly do Primarku, ale do Mulera, což je obchod, který mě zaujal mnohem víc. Kdo jej neznáte, přirovnala bych ho k pražskému Máji, několik patek a v každém něco jiného. My jsme navštívili jen dvě patra, a to s papírnictvím a samozřejmě kosmetikou. Pak už přišel na řadu Primark následovaný Kiko a DM drogérii, ve které mi spadla brada až na zem. Tušila jsem, že bude mezi českým a německým DM rozdíl, ale že bude tak brutální, to jsem netušila. Až mi z toho bylo smutno.



V části s domácími potřebami jsem ulovila krásné ubrousky s kočkami, ty jsem pořídila ségře na svačiny. Je ještě školou povinná a je, řekla bych, stejný úchyl na tyhle serepetičky jako já. Pak už jsem ale na řadu přišla já. Do košíku jsem vhodila FITme korektor, protože ten všemi opěvovaný Maybelline s houbičkou mi přijde šíleně tmavý a tak vůbec jsme se zatím nezkamarádili. U stojanu s Catrice jsem strávila docela dlouhou dobu, nakonec jsem ulovila jen tento rozjasňovač, ani nevím, zda ho máme v Čechách, protože Rossmann, co mám v dosahu Catrice zboží sice nabízí, ale buď v dost osekané podobě nebo některé kolekce rovnou přeskakují. 

Matnou rtěnku od KIKO jsem okukovala už v Itálii, ale tenkrát jsem si jí a jejích kámošek všimla pozdě a už se mi znovu nechtělo ke kase. Tentokrát jsem se na ni těšila a samozřejmě asi dvacet minut vybírala odstín a přestože jsem si jeden vybrala, vím, že si ještě nějaký budu muset pořídit. Navzdory tomu, že je matná, je velmi příjemná na rtech a nevysušuje. V DMku jsem na závěr výletu ulovila pro sebe tento zelený peeling s citronem a mandarinkovým extraktem. Krásně voní a těším se, že spolu budeme kamarádi jako s jeho grepovým bráškou, který je k dostání i v Čechách.


Co se týče oblečení, byla jsem skromná a dovezla jsem si jen nízké ponožky do tenisek a bílé tílko, které se mnou pojede na dovču. Jinak jsme ale oblékli muže, do kraťasů za pět euro a pokud byste sháněli tričko s marvellovskými nebo jinými filmovými hrdiny, tak je Primark správná volba. Muž si vybral tričko s logem Doom a také se Suicide squat.


Oblečení mě v Primarku sice nechalo chladnou, ale to oddělení s domácími potřebami, tam bych mohla brouzdat dlouho, škoda, že je tak maličké. Ulovila jsem tam svíčku za euro s příjemnou vůní mořské soli a levandule, dále ručníčky výhradně na obličej a superroztomilý kryt na telefon, který je sice drobet infantilní, ale momentálně jsem do něj totálně zblázněná!


Výlet do Drážďan jsem zakončili nákupem potravin. Nemusím asi říkat, že to byla úplně jiná liga než v Čechách, ale co mě překvapilo, co jsem ještě nikde neviděla, byl balený sýr a v balíčku byly tři druhy sýra v poměru plátků jedna ku dvěma ku čtyřem. No, stále se mám co učit.

A s čím jste se setkali v zahraničí v poslední době Vy, co Vás překvapilo, co v Čechách nemáme?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ta rtěnka od Kiko vypadá skvěle! A Fit me korektor jsem měla a za mě nic moc teda, jsem zvědavá, co na něj řekneš ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiko rtěnka je moc příjemná :) A asi si příště koupím ještě jednu. Korektor jsem zatím nepoužila, ale bojím se, že i když jsem si vzala ten světlejší, bude na mě příliš tmavý :(

      Vymazat
  2. Nějaký produkt od značky KIKO chci určitě vyzkoušet. Asi zkusím právě nějakou rtěnku :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky od Kiko jsou super, i laky, udělají za málo peněz spoustu muziky a stíny jsou také moc fajn ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!