random posledních dní

by - 15:31

V poslední době jsem opět rozlítaná, spoustu jsem toho zažila, ale ne vše by si zasloužilo samostatný článek, a tak jsem se rozhodla, že dám pár fotek do kupy a podělím se s Vámi o tom, jak jsem se měla. 



Srdíčka z úvodní fotky jsou z pusinkového "těsta", mamka je pekla pro moji kamarádku a zároveň kolegyni z práce. Nejprve nechtěla srdíčka uschnout, ale nakonec se nám povedly stejně jako zbylých pět kilo cukroví, které jsme s mamkou pekly. Byl to takový malý trénink na Vánoce a víme, že to v pohodě zvládneme.



Za několik posledních dnů a týdnů jsme si užili spoustu bouřek, já osobně je mám ráda, ale miluji ještě víc, to je vzduch po nich. Jak je chladný, čistý a krásně vlhký. To potom mnohem výrazněji voní naše růže na zahradě, které jsem si letos spolu s pivoňkami doopravdy užila!


Užila jsem si i hýčkání u kadeřnice, nechala jsem své kadeře zkrátit a opět trochu víc zesvětlit, věřím, že to v létě, až mi vlasy vyšisují od sluníčka, bude vypadat dobře. Když ne, obarvím se na hnědo, ale zatím jsem v očekávání, jak to dopadne, hihi.


Co ovšem taková švanda nebyla a doufám, že už je to za mnou, jsou bacily. Marodila jsem první dva týdny v červnu a v tom krásném počasí, kdy se všichni opalovali nebo sportovali a já ležela a odpočívala. Nyní už jsem prakticky fit a pomalu se vracím k mým všem aktivitám, bohužel s těmi sportovními musím pomalu.


Nemoc, tedy ležení v pelechu, jsem ukončila plzeňským koncertem skupiny Lucie, bylo to naprosto boží! A kdo máte čas a chuť, jděte s Lucií oslavit třicáté narozeniny tento pátek do Edenu v Praze. Čeká Vás neskutečný zážitek! Koncert začal přesně, žádné velké cavyky a kluci hráli skoro dvě hodiny. Ano, Lucie je jednoznačně má nejoblíbenější česká kapela a chtěla bych, aby hráli dál!


A jako poslední fotku přidávám naší Berry, psí slečnu, co se ráda předvání a svojí mimikou baví celou naší rodinu! Tady například chytila klacek, nechtěla se nechat vyfotit a po zahradě chodila jako Napoleon. Já toho psa prostě žeru a už se těším, až si spolu protáhneme nohy při běhu!

A to by bylo pro dnešek všechno, jak se máte Vy? Jaký byl Váš červen?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!