Maska s minerály

by - 6:00

Mám pocit, že se nyní s těmi černými maskami roztrhl pytel. Četla jsem i o podomácku vyrobených z uhlí (na střevní potíže) a lepidla apod. Já jsem se ale držela při zemi a objednala jsem si černou minerální masku od Avonu. Jak se s ní pracuje a zda něco dělá, to se můžete dočíst na následujících řádcích.


Já mám smíšenou pleť, problematickou T-zónu s rozšířenými póry, což mě trápí odjakživa, ale od začátku dubna se mi neustále dělají nějaké boláky, s láskou přišly i pupínky, kterých se ne a ne zbavit. Od černé masky jsem si tedy slibovala, že mi pomůže s póry a čištěním pleti.

před aplikací
temně šedivou barvu, není úplně černá, nijak nezapáchá, snadno se nanáší a pleť příjemně chladí. V návodu použití je psáno „nanášejte v tenké vrstvě“, já osobně dávám takovou pěknou, nikoli tlustou ale také ne úplně tenoučkou. A nechám působit.

černoušek bubu :D
Po patnácti až dvaceti minutách maska kompletně zešedne a to je impulz k jejímu smytí. Ona zbetonovatí, ztuhne, což je docela sranda, protože pak s každým pohybem obličeje praská a to mě baví!


Co mě moc nebaví, je to smývání, to ale beru jako nutné zlo, se kterým se holt musí počítat. Vzhledem k tomu, že mám docela chlupatý obličej, slupovací masky mě tahají a kolikrát stejně nejdou dolů, takže jsem se jich musela vzdát, přestože mě baví mnohem víc, ach to olupování, máte to také tak?

hotovo!
Pleť je po umytí hladká a příjemná po dotyk, nicméně je potřeba ji namazat. Ideální je aplikovat ji dvakrát až třikrát týdně a to je pak pleť krásně čistá a hebká. Stojí kolem stovky, což není žádná velká pálka na to, jak funguje. Doporučila bych ji Vám, co máte normální, smíšenou či mastnou pleť. Na suchou pleť by už podle mě byla tahle maska moc.

A co Vy, máte s černými maskami nějakou zkušenost nebo Vás nechávají chladnými?


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!