Indie v Karlíně

by - 6:00

Jak je vidět tady na blogu nebo mém instagramu a samozřejmě na mé postavě, mám ráda jídlo. Dokonce mám ráda pikantní nebo pálivé jídlo, a tak není překvapením, že mi chutná indická kuchyně. Najít ale dobrou restauraci, kde Vám takovou exotiku uvaří, aniž by Vás přiotrávili, je vcelku oříšek. Na podzim jsem ale měla možnost navštívit Original Curry&Tandoor a před nedávnem jsem se tam vrátila, co myslíte, chutnalo mi?


Ač se to zdá nemožné, je to tak. Stačí vstoupit do dveří pod popisným číslem 46 v Sokolovské ulici na Praze 8 a jste v jiném světě. Jasně žlutě vymalovaná restaurace nebudí důvěru, když se ale posadíte pod jeden ze skleněných lustrů a necháte se okouzlit, vyplatí se Vám to.


Menu je psané v češtině a angličtině a stejně tak hovoří místní obsluha. Občas je potřeba prohodit pár slov anglicky, aby si obě strany byly jisté, že ví, co chce ta druhá. Tím ale komplikace nekončí. Menu je nabušené pokrmy a Vy jen koukáte, čtete a nevíte, co byste si dali. Nejraději asi všechno.


Co se týče nápojů, tak si můžete objednat klasicky coca-colu či jinou sladkou limonádu, pivo, vodu, ale také tradiční indické nápoje jako mangový džus nebo lassi, což jsme si dali my. Já jsem ještě „tlumila“ pálivost jídla sklenkou červeného vína, které se k indickému jídlo dle mého skvěle hodí, ale spíš mi vlezlo do hlavy než by zahnalo žízeň, hihi.


A co jsme měli dobrého? Jako předkrm jsme si napůl objednali masovou samosu, kapsičku plněnou masem a hráškem. Jako hlavní chod jsem si dala jehněčí mandras a muž se těšil na pálivé jehněčí vindaloo. Říkal ale, že by chtěl poznat, jak to pálí, když to dělají pro sebe, že to příjemně pálilo, ale žádný oheň. Jako přílohu jsme přikusovali nan, který se chci naučit dělat doma. Nemáte někdo osvědčený recept? A celou hostinu jsme zakončili indickou zmrzlinou. Připomínala vanilkovou, ale nebyla sladká, byla mňam!


Podle výše uvedeného Vám musí být jasné, že já jsem naprosto nadšená! Ano, tuto restauraci mohu vřele doporučit. Přes oběd mají navíc akci, že si za 129,- Kč můžete dát bufetové menu z minimálně osmi jídel, podle recenzí na internetu je tahle nabídka moc fajn. Já ji mám bohužel z práce daleko. A pokud by se Vám nechtělo do restaurace, můžete si Indii nechat dovézt až k Vám domů.



Co Vy a indická kuchyně, hot or not?

Curry & Tandoor Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!