Mama coffee, má máma kávu?

by - 16:10

Před pár dny jsem měla sraz s bývalými spolužačkami a protože jsme milovnice kávy, vyrazily jsme do Vodičkovy ulice do mamacoffee. Už jsem tam jednou byla, ale chtěla jsem zkusit, zda budu spokojená i napodruhé. Co myslíte?



Prostředí kavárny je jednoduché, nijak extra vyzdobené, stolečky s židlemi jsou v temné barvě, která je narušená bílými stěnami a kytkami v květináčích. Co je ale pro tuto kavárnu typické, to je fakt, že má stále plno! Kolem šesté hodiny je problém si sednout, pokud nemáte rezervaci.



V nabídce najdete samozřejmě kávu, připravenou klasicky i speciální přípravou, dále pak domácí limonády, cider nebo francouzské a české víno. Pokud byste měli na něco chuť, na výběr máte ze sladkých koláčů, například kávový dortík, makový závin, brownies,... nebo slaných koláčů, měli třeba špenátový, a pak větší občerstvení - saláty, polévku nebo třeba pečené brambory.


Malinová limonáda byla jemně perlivá a plná malin. Nebyla slazená, což mě naprosto vyhovuje a rozhodně jsem tam na ní nebyla naposledy!


Káva, ale i čaj, je tu podávaná v krásných keramických hrnečcích. Je to tam prostě roztomilé a velmi příjemné. Ochutnala jsem capuccino i flatwhite coffee.


Já jsem ochutnala pečené brambory s česnekovým dipem a byly moc dobré! K večeři ideální! Pokud byste si nechtěli dát česnekový dip, můžete místo něj zvolit hummus.

Mamma coffee na mě udělalo dojem a zařadilo se mezi má oblíbená místa v Praze. Je nedaleko Karlova náměstí, takže je krásně dostupné, ať už po hlavním městě cestujete tramvají či metrem.

Znáte tento podnik?

mamacoffee Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!