Když se načančám....ale pro koho?

by - 6:00

Před nějakou dobou jsme se bavily s kolegyněmi v práci a jedna řekla větu, která mě zarazila: "Mě tak nebaví se o sebe starat." Je to kolegyně, která je mladá, krásná a maluje se minimálně. Vím, že to myslela ve vztahu k makeupu a lakování nehtů, každopádně mě donutila se zamyslet. Většina mladých dívek a i dospělé ženy se malují a čančají, ale pro koho?

zdroj: pinterest

Všude v televizi v obchodech i časopisech se můžeme dočíst o tom, jaký odstín rtěnky je in a zda se nosí výrazné obočí nebo kouřovky. Mediální masáž je neuvěřitelně silná a málokdo se jí vyhne. Stejně tak má málokdo takové koule na to říct, že se ho to netýká, že ho to nezajímá a beauty trendy jsou mimo něj. Takoví lidé se nejspíš budou ptát, proč se dívky a ženy malují, trápí v salónech krásy a utrácí za to spoustu peněz.


zdroj: pinterest.com

Řekla bych, že jedním z důvodů bude fakt, že se ženy chtějí líbit. Chtějí se líbit mužům, ale i ženám. Chtějí být atraktivní a dokonalé líčení či makeup jim v tom hodně pomáhají, dodávají jim sebedůvěru a jsou jim určitou berličkou, pokud mají o sobě nějaké pochyby.

Další skupinou jsou ženy, od kterých to vyžaduje situace. To byl i můj prvotní impulz, začala jsem pracovat na recepci generálního ředitelství jedné firmy a já nabyla dojmu, že by bylo vhodné, aby recepční vypadala upraveně. A tak jsem sedla k internetu, objevila jsem na youtube spoustu návodů na líčení a víceméně tomu propadla. Být upravená se také vyžaduje od letušek, prodavaček a dalších, ale je jen na nich, jaký styl zvolí.

zdroj:pinterest

Nesmíme ovšem zapomentout na ty, které péče o sebe sama baví a do nich se já započítávám nyní. Jak jsem již tady na blogu psala, vím, že ze mě nikdy nebude vyžlička, asi by mi to ani neslušelo. Jednoho krásného dne, kdy jsem si tento fakt uvědomila, rozhodla jsem se, že když nemůžu být hubená, budu alespoň stylově (ne, značkově) oblečená a upravená a toho se držím dodnes. Proto pro mě ranní líčení není nutností. Ano, mohla bych chodit i nenamalovaná, ale mě to baví. Baví mě vymýšlet, co si obleču a jak se namaluji. 

Takže zpět k mé kolegyni, nebaví ji se o sebe starat? Malovat se? Máte to také tak? Tak se nemalujte, vyprdněte se na to! Protože pokud Vás to nebude bavit, stejně to dlouho nevydržíte. Starejte se o sebe tak, jak Vám to vyhovuje a jak Vy chcete. Pokud Vám ke štěstí stačí hydratovaná pokožka, vystačíte si s krémem, pokud chcete jen zvýraznit řasy, pořiďte si řasenku, která Vám bude sedět. Jde totiž o to, že péče je abstraktní pojem a hodně individuelní, takže Vám nikdo nemůže nakázat, abyste nosila nalakované nehty, když Vy nechcete. Nikdo Vám nemůže diktovat, abyste nosila výraznou rtěnku. Pamatujte, Vy jste krásná a makeup může Vaši krásu jedině zvýraznit, podtrhnout, nikoli ji vytvořit!


zdroj: pinterest.com

Jak to vnímáte Vy? Zajímal by mě Váš názor, protože si myslím, že v dnešní době, kdy je kladen důraz na vzhled, je tohle téma hodně důležité a až tolik se o něm nemluví.



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!