#2015bestnine aneb to nej z mého instagramu za minulý rok

by - 7:00

Dost možná měl tento článek přijít mnohem dřív než v polovině ledna, ale když on ten čas tak strašně letí. A Vy mi to, doufám, odpustíte. Dneska se totiž vrhneme na to nejlepší z mého instagramu za loňský rok a tím i začneme nový typ příspěvku na blogu. Rozhodla jsem se s Vámi, mými čtenáři blogu, podělit i o výběr fotek z instagramu vždy za uplynulý měsíc.



Tyhle fotky vybral automat na internetu a samotnou mě výběr překvapil, protože všechny fotky jsou z první poloviny roku. Nicméně, vzhledem k tomu, že jsem už nastřádala na instagramu přes tisíc fotek, nekontrolovala jsem to a počítači důvěřuji. A nyní k samotným fotografiím...
  

Lívanečky podle jedné stránky s fit recepty jsem si udělala na den matek. Byly výborné, ani už nevím, proč jsem je tak dlouho neměla. Asi budu muset zapátrat po receptu a připravit si je k snídani. Co vlastně snídáte Vy?


I v tomto případě se jedná o snídani. Opět sváteční, ale to je tak všechno, co jsem z popisku u fotky zjistila. Občas prostě k úspěchu stačí jen trocha zeleniny, sýru a dva plátky chleba.


Šťavnaté nehtíky, přesně takhle jsem je na instagramu nazvala. No, když se na ně podívám dnes, evokují mi horké letní dny a meloun, hrozně moc melounů, které během léta vždycky sním. Je to asi mé nejoblíbenější ovoce v létě, pokud nepočítám bobule - jahody, maliny a borůvky.


Snídaně, po které následovala má poslední zkouška ve škole vůbec, pokud nepočítám státnice. Po ovesné kaši s banánem a kiwi a po zkoušce jsem jela do Prahy, kde jsem se potkala s mou vedoucí z Rennes, kde jsem byla na stáži a moc jsme si ten den užili. Poprvé jsem viděla hranatý věneček, v kubistické kavárně v Celetné ulici.


Předběhla jsem šneka! To bylo radosti! Tahle fotka je někdy z června a vysvětlovala jsem u ní, jak vlastně chodím běhat. Tenkrát jsem bydlela pod kopcem, takže jsem přibližně dva kilometry nahoru na kopec šla hodně svižnou chůzí, a zpátky jsem běžela, nejen z kopce. Aneb, když dva kilometry pro mě byly výhrou.


Nejdelší běh a nejdelší vzdálenost. Jsem soutěživý typ, a tak jsem se posouvala dál díky aplikace Nike+, která mi ukazovala a stále ukazuje, jak rychle běžím, jak dlouho běžím a každého půl kilometru mi hlásí tyhle údaje včetně průměrné rychlosti. Tahle čísla mě posouvají dál, protože chci být pokaždé rychlejší nebo doběhnout dál, máte to také tak?


Čas od času získám inspiraci na lakování, a tak tomu bylo i v tomto případě. Ty barvičky se mi líbí a předpokládám, že tuto kombinaci na jaře nebo v létě zopakuji, jak se Vám líbí?


Fotografie zachycující mé fanouškovské nadšení! Nemaluji si na tváře, ale fandím doma nebo v baru s nalakovanými nehty a držím palce našim hokejstům. Jo, to jsem celá já, mimochodem, také Vás baví hokej víc než fotbal?



A na závěr jsem si dovolila jednu z mých prvních instagramových fotek. To byla doba, kdy jsem zkoušela, co to všechno umí a to nejen instagram ale i nový mobil. Tuhle fotku jsem vybrala, protože když se na ni podívám, hned bych si tu snídani dala.

A co Vy a instagram? Máte své účty? Sledujete mě? Napiště mi do komentářů Vaše instajména, ať si Vás můžu přidat a také připište, jestli Vás instagram baví a fascinuje nebo nechává chladnými.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!