Fotky a kočky, to je moje!

by - 6:00

Od té doby, co jsem začala chodit do práce, jsem nic nestíhala. Projevilo se to, bohužel, i na blogu. Po několika týdnech si ale každá změna tzv. sedne, a tak jsem i já vyšetřila den čas a mohla o víkendu vyrazit za dobrodružstvím. 



Ten den jsem měla sraz s Luckou, v plánu byla nějaká ta kultura i gastronomie. Přeci jen, v Praze se toho děje stále dost, a tak má člověk občas pocit, že by se musel rozkrájet, kdyby měl vidět vše, co by chtěl. Naše volba zněla jasně: staroměstská radnice a kočičí kavárna.

V rámci nějakých oslav byla radnice volně přístupná, co se ale dalo čekat, také totálně obsazená, a tak jsme s Luckou rovnou zamířily na výstavu fotografií Steva McCurryho, s nímž jsem viděla rozhovor a chtěla jsem jeho práci vidět. A to se mi splnilo! Je znám hlavně pro své portréty, nejslavnějším je Afgánská dívka, ale na výstavě jich bylo plno. Jeho fotografie zachycují momenty, emoce a lidi nejrůznějších kultur. Byla jsem nadšená, pokud byste chtěli jeho práci vidět a do konce září, kdy výstava končí, se nedostanete do Prahy, jukněte sem.


Asi jsem se nechala zlákat vlnou nadšení, ale moc jsem chtěla do kočičí kavárny. Jako milovníkovi koček se mi tento koncept moc líbí! S Luckou jsme zavítaly do pobočky, v Praze jsou myslím tři, v Karlíně. V nabídce mají sladké i slané, domácí limonády nebo chai latté. K tomu musím vyzdvihnout obsluhu, která byla velmi příjemná a společnost, kterou nám dělali čtyřnozí miláčci. 

Kavárna má svá pravidla a ty musí dodržovat návštěvníci i kočičáci. I když, Boženu s Oldřichem, jak jste mohli vidět na instagramu nebo facebooku, hoodně zajímaly naše dortíky. Byli neodbytní, až paní majitelka svolávala zvěř chrastěním s granulkami.


Co Vy, žijete kulturou? A co říkáte na koncept kočičích kaváren?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj Baruš :) moc pěkné zážitky, kočičí kavárnu bohužel nikde v okolí nemám, ale kdybych měla, určitě bych ráda taky zašla :) Kočičky mám ráda ♥ K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, kočičí kavárna? O tom jsem v životě neslyšela, ale vypadá to dokonale! Akorát si neumím představit, že všichni dodržují zákaz nekrmit kočky, jestli se takhle prochází kolem zákazníků :D Ale vypadá to na úžasné místo! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!