moje dny...

by - 10:15

...jsou poslední dobou poněkud monotónní. Pomalu se mi krátí čas s diplomkou a v mezičase chodím do práce. Kromě těchto dvou činností toho až tak moc nestíhám, což se projevuje, bohužel, i na blogu. Proto jsem se dneska rozhodla Vám ukázat, že žiju a jak se vlastně mám.


Asi největším mezníkem v mém životě za posledních pár dní byla poslední hodina ve škole. Už tam půjdu jen na zkoušku a do školy. A vzhledem k tomu, že honím prsty po klávesnici doma i v práci, snažím se, aby nějak vypadaly. Tady jsou tedy některé z těch, co se mi podařilo zachytit.



O nehty se snažím pečovat, nejsem profíkem na to, abych Vám mohla radit, ale v jádru je třeba, aby nehty byly hydratované, takže mazat ručičky i masírovat nehtová lůžka a kůžičky, toť má cesta. Samozřejmě to závisí i na stravě. Ta Vás asi hodně zajímá po té, co jsme absolvovala detox s Mačingovou (články tady, tady, tady a tady). Tohle jsou moje snídaně.


Snídám buď ovesnou kaši s ovocem nebo musli s ovocem či naslano vajíčka nebo tmavé pečivo s žervé nebo domácí pomazánkou. Ta krásně růžová, to je řepová. Co se týče dalšího jídla přes den, oběd mám obvykle klasický v menze nebo doma či v restauraci a večer se snažím jíst už něco lehčího.


Není cílem život protrpět, musíme si ho užít a vychutnat. Tím se snažím řídit, proto se také raduji z maličkostí, například z toho, že je konečně pěkně, že můžu odhodit kabát a vyjít ven jen ve svetříku a tričku.


I jen malá procházka městem člověku pěkně provětrá hlavu, a pak se může víc soustředit na práci, takže pokud musíte něco udělat v těsném termínu a už nevíte, jak se soustředit, jděte třeba jen na půl hoďky ven do zeleně. Uvidíte, jaké kouzlo to je!


Pokud procházka nepomáhá, je třeba nasadit jiný druh dopingu. V mém případě to byla makronka s příchutí slaného karamelu, kopeček zmrzliny ze 70% čokolády, dobrá káva a bylinkový čaj, když na mě minulý týden zaútočil bacil, kterému se snažím i nadále vzdorovat.


A jak se máte Vy? Užíváte si slunečných dní někde v přírodě nebo třeba s přáteli u grilu? Pochlubte se a omluvte mou neaktivitu, nyní to tu bude takové hektické, ale rozhodně se tu něco dít bude. Pěkný den!

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ty tvé fotky jsou úplná pastva pro oči, hlavně ty dobroty a kávička :)
    Užívej si krásné teplé počasí..já mám nyní poslední měsíc svého Erasmu ve Finsku a stále chodím v zimním kabátu, kozačkách a čepici :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuji, jsem ráda, že se fotky líbí :) Nezoufej, veder si v létě užiješ, zatím vychutnávej plnými doušky poslední měsíc erasmu ;)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat, jaký odstín je ten růžový lak? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o Sally Hansen Xtreme wear v odstínu 230 pep-plum.

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!