jéde jéde poštovní panáček...

...nevidí, neslyší, schránky ignoruje a dělá svou práci tak, aby mu to bylo pohodlné. To jsou mé dojmy z posledního zážitku se žluto-modrým panáčkem. Neříkám, že to tak mají všichni, ale tohle se prostě nedělá!

zdroj
Od té doby, co bydlím v Brně mám svou schránku, na ní jméno a nikdy jsem neměla problém. nyní jsem očekávala balíček, od svého drahého, z písečných dálek, a tak chápete, že jsem se na něj těšila. Schránku jsem kontrolovala snad dvakrát denně, zda už je tam oznámení o uložení balíčku na poště, abych si ho už konečně mohla jít vyzvednout.

Ve chvíli, kdy jsem se dozvěděla, že "adresát nebyl zastižen" od přítele, jsem se hned druhý den jsem si ráno přivstala pospíchala na osmou hodinu na poštu. Jaké bylo nemilé překvapení, když před poštou stály zástupy. Říkala jsem si "co se děje? No, jasně, desátého, vyplácí se dávky a důchody". Okey, na to jsem připravená, stoupla jsem si do fronty a poslušně čekala. O tom, že paní přede mnou měla v ruce tři občanky a když tam dotyčný na poště něco měl, tak ho zavolala skoro z venku z ulice. Síla! Vydržela jsem to, ale netušila jsem, co mě ještě čeká.

Když jsem přišla konečně na řadu, podala jsem paní občanku se slovy, že mi nepřišlo potvrzení o tom, že tam mám balíček, ale že na internetu píšou že jo. To přešla bez opomenutí a jala se hledat balíček. Asi po dvou minutách hledání se paní přišla zezadu zeptat, jestli nevím, jak je ten balíček veliký. A šla hledat dál. Po dalších asi dvou či třech minutách šla pro kolegyni, pak hledaly společně, až vše vyústihlo v oznámení, že jej nemohou najít a že si na mě vezmou kontakt a dají mi vědět, až jej najdou. Kromě toho jsem zaslechla od dané kolegyně, že budou hledat, až tam nebudou mít lidi. 

Asi myslela, že až odbaví lidi s dávkami a důchody, ale sakra, co ti ostatní, běžní klienti, co chtějí poslat dopis nebo si vyzvednout psaní či balíček? No, co Vy na to říkáte?

PS: Pak mi paní volala a balíček jsem si byla vyzvednout. Omlouvala se, ale ten první dojem zůstal, fňuk. Chtěli byste vědět, co mi z Arábie dorazilo?

10 komentářů:

  1. No je to strašné, pravidelně reklamujem služby naší pošty. A ano chci vědět. Měj se přímá Nielad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byla má první hooodně negativní zkušenost, ale byla silná :D

      Vymazat
  2. Určitě, jsem zvědavá, co jsi dostala! :-)

    Poštu bych zas tak neřešila. Stane se. Jednou mi něco takhle nenašli v knihovně... a neznamená to, že bych tam víckrát nešla znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já tam taky půjdu i příště, nemám jinou možnost, ale rozhodně se tam nepohrnu příštího desátého :D

      Vymazat
    2. Samozřejmě, lidi jsou na poštu zvyklí a moc jich asi nehledá jinou alternativu. Zejména ti starší. Ale je smutné, že i přes časté reklamace zákazníků jim není trapné si účtovat čím dál tím větší poplatky. Za ty jejich "kvalitní" služby.. :( Skills of Art

      Vymazat
  3. No, tak to je bohužel na denním pořádku.. Vlastně jsem s tím měla problém, i když jsi mi posílala výhru z holubí soutěže... Nedostávám balíky zas tak často, ale tak jednou za půl roku se mi stane, že mi přijde domů třetí výzva a já nedostala ještě ani jednu! To mě může vážně naštvat.. Na druhou stranu se mi také stává, že najdu na chodníku výzvu k vyzvednutí balíčku pro někoho z ulice, jednou to bylo dokonce i z jiné části města. Tam už jsem to ale dát do schránky nešla.. No jo :/ .. Jinak, jestli nás zajímá, co ti přišlo? Jasně, že nás to zajímá, jsme ženské zvědavé! :D Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Hani, ženská zvědavá, zítra se můžeš těšit tady na blogu na balíček z Arábie ;)

      Vymazat
  4. Aaano! Pochlub se! :) Já jsem (ťuk ťuk ťuk) zatím s poštou naštěstí problém neměla, ale stačí mi tam vždycky půl hodiny čekat -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terry, to čekání dokážu i pochopit, stejné je to i v krámu apod ;) A zítra se můžeš těšit na odhalení balíčku z Arábie :)

      Vymazat
  5. Také mě pošta nedávala do schránky oznámení, ani když jsem byla doma, tak na mě nezazvonili. Když už to trvalo moc dlouho naštvala jsem se a napsala jsem e-mail na všechny e-maily České pošty, co jsem našla. Poté mi dokonce přišel doporučený dopis o tom jak se mi omlouvají :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!