vinted zklamání

by - 6:00

Čas od času se stane, že se nechám okolnostmi vyprovokovat, a pak se na blogu objeví článek jako je dnešní. Jedná se o popsání vlastní zkušenosti s nákupem na Vinted a docela by mě zajímal Váš názor, takže se nestyďte komentovat a nyní k jádru pudla.

Kromě velké novinky, že i já jsem hodila pár svých kousků, co nenosím nebo nepoužívám na Vinted, tam samozřejmě i ráda koukám a vybírám. Není větší radost, než si za pár korun koupit něco pěkného, co se jinému už nehodí. Tak tomu bylo i v případě košile, u které byla deklarovaná nějaká velikost. Kontaktovala jsem prodejkyni s žádostí o rozměry, protože velikost je zavádějící a liší se výrobce od výrobce. Rozměry jsem dostala vcelku rychle, ale moc se mi nezdály. Ptala jsem se na možnost vyzkoušení, ale místo toho mi byla nabídnuta levnější cena s poštovným. Kývla jsem na tu nabídku, protože byla férová.

Problém ale nastal, když jsem si přinesla balíček z pošty domů a otevřela ho. Látka byla příjemná, na jednom rukávu chyběl knoflík, ale budiž, to by mě až tak nevadilo, můžu přišít přeci jiný. Co byl ale velký a z mého pohledu neodpustitelný problém, byla velikost. Reálná cena byla o 4 čísla menší, než jaká byla uvedena u košile na Vinted. Dal se do mě vztek a košilí jsem mrskla do kouta. Když jsem vychladla, napsala jsem paní komentář s tím, co se stalo, a také kamarádce, zda nechce novou košili na tahání doma.

Argumentace prodejkyně byla v tom, že košile byla kupovaná na ebay, kde uvádí jiné velikosti, a že mi předala rozměry, které mě měly upozornit na to, že velikost košile vlastně není taková, jakou uvádí. 

Chápete to? Co si o tom myslíte?

You May Also Like

44 komentářů

  1. Ahoj, achjo, to je děs:( Já bych asi trvala na tom, aby mi vrátila peníze a že já vrátím košili. Jenže pokud rozměry, které Ti zaslala, jsou pravdivé, tak s tím asi nic dělat nepůjde:( Ale takovéhle lidi nesnáším. Já mám z Vinted spoustu krásných kousků, špatnou zkušenost mám jen jednu, kdy jsem se domluvila se slečnou na výměně a přišly mi šaty v hodně hodně onošeném stavu, takže jsem je hodila do popelnice, slečně pořádně vynadala, ani nepípla, dál jsem to už neřešila, přeci jen byla to výměna a nešlo o nic drahého... Jo a taky se mi tam u jedné slečny líbil náhrdelník, stál 200 Kč a pak koukám, že na ebay se prodává za 23Kč? A to ona to prostě kupovala na ebay, protože mi ještě psala že to vyrábí a že to bude nějakou dobu trvat. No to je prostě nechutný, když jsem slečně napsala co to jako má být, že na ebay si jich koupit pomalu deset za tu cenu, už se radši neozvala :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, také máš zajímavé zkušenosti. Na Vinted nabízím nějaké věci, ale sama si něco koupit půjdu raději do sekáče :(

      Vymazat
    2. Heleť je to fakt o štěstí, já odtud mám minimálně 10 naprosto úžasných věcí, třeba džínovou košili Topshop za 150 a je jak nová, ta by stála normálně 900:) Takže dají se tam najít fakt skvělé věci, ale v sekáči si to zase vyzkoušíš a neriskuješ takovéhleho podvodníka:(

      Vymazat
    3. Já tam právě moc nenakupuji a když hned takhle narazím na špatnou zkušenost, tak už mě to moc nepřesvědčuje k dalšímu zkoušení. Ale je to ještě čerstvé, třeba otupím a po nějaké době to zkusím znovu ;)

      Vymazat
    4. No vůbec se Ti Baru nedivím :(

      Vymazat
  2. Já bych se tedy pořádně naštvala!
    S Vinted jsem nikdy problém neměla, objednávala jsem z tama hodně věcí, ale zřejmě je to o prodejcích, no. :/ Doufám, že jsi za ni alespoň nevyhodila moc peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí ne, ale ve výsledku mi nešlo o peníze, ale o ten princip, že neuvedla přesné informace :/

      Vymazat
  3. Ahoj Baru, to je škoda, zkusila bych se s ní domluvit, že si zboží a peníze vrátíte, jinak jí dáš negativ.. Pokud by to nešlo, dala bych jí negativní hodnocení a zkusila košili sama nabídnout k prodeji, ale samozřejmě se správnou velikostí :) Ještě bych ti poradila nekupovat nic od uživatelek s žádným hodnocením, ani co mají méně než 20 kladných ;) Já jsem na Vinted už dlouho, spoustu jsem tam toho prodala i nakoupila, a mám i pár špatných zkušeností.. Ale převažují naštěstí ty dobré, mám odtamtud x fajných kousků za pakatel :)
    www.vinted.cz/uzivatele/53241-kamii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, děkuji za tip ;) Příště už budu určitě opatrnější.

      Vymazat
  4. ach jo.. no všude je to o lidech, můžeš mít 100 kladných zkušeností a pak natrefíš na jednoho takovéhleho vykutálence a hned máš po náladě! ale to by tě asi mohlo potkat i v kterémkoliv jiném internetovém obchodě.. tak přeju napříště více štěstí na prodejce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, že je to takové zklamání, protože paní měla kladná hodnocení, ale je to alespoň ponaučení pro příště...

      Vymazat
    2. mas pravdu ,je to o lidech ale kdo chce novou vec tak at jde do obchodu a ne tady kdyz tady jsou veci pouzite. tak to maji taky ty zenske brat . je to o stesti vkusu atd .co si koupis.ale kdo je rozmazlenej tak se mu nelibi nic a pak vec chce vratit taky jsem to zazila ale to jsou vylozene fifleny .

      Vymazat
  5. No nic proti, ale proč sis to nezměřila? Pokud byla košile menší o čtyři čísla tak tam už jsou celkem dost velký rozdíly v rozměrech, které lze vidět už od oka. Každopádně paní klame zákazníky. Buď měla napsat velikost psána ta a ta ale neodpovídá nebo velikost neuvádět vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pro tu košili nakonec budu mít uplatnění, takže jsem to neměřila, ale šlo mi spíš o ten princip toho klamání... ;)

      Vymazat
  6. V takovém případě si změř, jestli ti slečna podala správné rozměry.:) Pokud ano, zkus se s ní domluvit na reklamaci s tím, že jí košili vrátíš a ona ti vrátí peníze.
    Pokud nebude chtít spolupracovat, napiš jí negativní hodnocení a napiš jim na Vinted s podloženými zprávami o tom, že je předmět v jiné velikosti než slečna psala.:)
    Pokud ti napsala správné velikosti, jediné co můžeš udělat je dohodnout se se slečnou na kompromisu, který vám oboum bude vyhovovat nebo jí napsat negativní hodnocení.:)
    Já si objednala mikinu, která bohužel byla o číslo menší, ale nebylo to tak hrozné. Do teď mi ji kamarádky vychvalují.:) http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za rady. Já košili udám a hodnocení jsem už napsala, ve chvíli rozhořčení, a vím, že si na to už dám hoooodně velký pozor. ;)

      Vymazat
  7. To je teda pěkný...Toho se právě vždycky bojím, aby se mi to nestalo :-(

    Nechceš spřátelit blogy? Moc se mi tu líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vždycky risk, naštěstí, ta košile nestála jmění, takže ji buď udám kamarádce nebo ji dám na charitu, spíš mě naštval ten princip.

      Vymazat
  8. Domácí nutellu jsem nezkoušela, ale už se mi recept dostal pod ruku, takže co nejdřív vyzkouším, hodím to na blog a pak i s nějakým receptem :P

    OdpovědětVymazat
  9. Mě by teda nas*al i ten knoflík! :) Dneska se nedá věřit fakt nikomu, fuj...

    OdpovědětVymazat
  10. Na Vinted je to prostě sázka do loterie, já se teď poslední dobou setkávám se samým zajímavým přístupem i ohledně zpráv. To že slečny ani neumějí pozdravit pominu, ale vyptají se na kdejakou hloupost a pak přestanou komunikovat...za krátké, děkuji, ale nemám zájem, by se na ně nikdo nezlobil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hrozný, fakt, když to člověk slyší, tak ho opouští chuť něco prodávat...

      Vymazat
  11. Clanek je starsi, ale...ja na vinted prodavala veci, ktere jsem koupila v rozmaru a nikdy nenosila, ale prave osobne bych tam asi malo co koupila. Obcas me fascinuje, ze tam lide nabizeji kousky, ktere se hodi spis uz jako dar na charitu nebo pomalu ani to ne. Jinak zalozila jsem na fb skupinu pro cr a sk blogerky, tak kdybyste chteli, muzete se pridat : ceske a slovenske blogerky/blogeri: )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to máš pravdu, občas se také nestačím divit, co lidi za peníze nabízí...

      Vymazat
  12. taky jsem neco koupila,radeji nebudu jmenovat a např.tricko smrdelo a ze žlutyma kolama pod pažema.fuj.ale ja jsem si jej dala do poradku a bylo jako nove .tričko jinak bylo krasne a znackove a za tu cenu?ale že to ženska muže takhle poslat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuj! No, mnohým bohužel asi schází slušnost...

      Vymazat
  13. To ja mam trosku jiny problem. Prodejce mi nechce vzit reklamaci s tim, ze penize nevraci. Jde to vubec? (Jedna se o nove tricko, ale potisk je na tom znacne kazovy, nepresny. Prodejce me odbyla tim, ze jen zprostredkovava prodej ze jsem se nejdriv mela zeptat. By me napadlo se ptat jestli je to kvalitni kdyz jsem za to dala 1100,- !! Jenze ejhle.. kvalita hodna vietnamske trznice)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, to by docela stálo se obrátit na adminy, protože jakmile se jedná o takovouhle vyšší částku, mělo by to spíš být na super úrovni.

      Vymazat
    2. Já jsem si koupila kraťase, ty jsou mi velké a navíc je na nich kaz, na který slečna zapomněla upozornit. Pak jsem se dozvěděla, že peníze nevrací a ať si s něma udělám co chci. To je tedy úroveň.

      Vymazat
  14. Já asi s Vinted končím, můj účet byl na 14 dní zablokován, prý za neslušné chování, tím myslí, že jsem udělila dotyčné negativ, ten byl oprávněný a zboží jsem nakonec vyhodila, ale udělení negativu jé nepřípustné, připadám si jak před r. 1989, dost mě to šokovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já měl to samé na vintedu jsem šel do fora na téma které mě zajímalo a já se přidal a druhá strana mě začala slovně napadat a jako jedináček jak se můžu bránit a to nebylo to jediné přišla mi zpráva od administrátoru že jsem se choval nevhodně a ti co mě napadali se nestalo nic a mě zablokovaly účet což se dá nazvat pěknou hajzlovinou.

      Vymazat
  15. Dobrý den,já končím také s vinted.Poslala jsem paní kabelku ,peněženku a k tomu obal na telefon.Kabelka jednou vzatá.Vše mám vyfoceno,doklady.Byla to česká drahá značka,ale paní se na mne osočila a vyhrožovalo,že když to došlo,není to podle jejich představ,vyfotila i nesmysly ,které na kabelce nebyli.PC všech věcí 6000 já to prodala za 2000.Protože kabelka nebyla nová.Fotky paní od kabelky měla.A chce po mě vrátit peníze ,že je kabelka škaredá a protože má u nich 120 prodejů a já jen tři tak má samozřejmě pravdu,ale já si stojím za svým .Tak uvidím ,jak to dopadne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, mám stejný problém. Jak to dopadlo u Vás?

      Vymazat
  16. Bloglerky nebo blogleři- vyhodí Vás z vintedu ,jen že paní víc prodala a já min ,a že ona je panovačná a prostě co řekne to musí byt když se dvě strany neumí domluvit mají zastavit učet oběma a ne jen jedné straně.protože může že jedna strana je nepravdivá ,třebaže si vymýšlí jen to že ji věc nepadne nebo je malá. což už v komentářich nekolikát třeba řešila . a tak vinted zamkne tu nesprávnou a to si myslim ,že dělá vinted take chybu .

    OdpovědětVymazat
  17. chtela bych vědět jak uplně vymazat můj ucet na vintedu. když jste mě stoply.

    OdpovědětVymazat
  18. vinted -jedna velká blbárna ,zablokuji ucet ale bacha vlastne kdyz zablokuji ucet jedne z rodiny tak nemuze jit ani matka a ani syn ,nikdo ,takze kdyz chcete vyresit situaci tak uz nemuzete ,protoze protistrana vec odhodila do kose a jeste mate ucet zastaveny takze se muzete jedine zavolat do okna . a to je vrchol kdyz uz nemuze na vinted ani nikdo z rodiny . to je jednani blbcu.

    OdpovědětVymazat
  19. tak děvčata ,pozor zablokování účtu do roku 2044 to je směšný . to už tady v tu dobu nebudu protože mě je 52 let ,tak to je jasný. ale příště zablokujte i tu druhou stranu ,jelikož ta už měla takovou pochybnou stížnost a taky jste ji na to skočily jelikož jí byla vec malá ,tak ji chtěla vrátit. Tak vám přeji at se vám doopravdy daří a hlavně ty neplatiče co neplatí ty potrestejte-taky jsem to oželela těch par korun a nešla si stěžovat hned na vinted . ale ten rok 2044 jste trochu přehnali, jste asi trochu nekde jinde. a jestli se doziji tech 80let tak se připojim a těsně před smrti prodám asi retro oblečení..H.D.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak já mám čerstvou zkušenost, byla jsem na Vinted 14 dní a celou dobu, mě z adminů neustále někdo buzeroval a šikanoval s tím,že tam z nějakého důvodu nemůže být ten předmět pak zase jiný, ta fotka, jiná fotka, nový předmět visačkou pak nový předmět bez visačky.. do toho desítky dotazu na rozměry velikost materiál, barvy, vady, smlouvání o ceně. Měla jsem tam z 90% nové a nenošené věci, bohužel jednou si paní koupila ode mne kabát, který lehce nošený byl, před odesláním jsem jí upozornila, jaké má vady a že jí peníze vrátím pokud ho chtít nebude, to jsem učinila, a do dnešního dne na kabát čekám, udělila jsem jí negativ, ona mě taktéž, kontaktovala jsem admin, a začala se mstít a vydírat o dalsi peníze navzdory tomu, ze jsem jí uhradila veškeré náklady s koupí spojené včetně poštovného..
    Ovšem den nato mi byly zablokovány všechny nové předměty s tím, Že to musí být komerční prodej a to je v rozporu s jejich pravidly, ani po 3 urgencích a argumentaci, že to že nepodnikám je snadno ověřitelné, nikdo nereaguje. Možná je i to, že se mstí tato uživatelka, za udělení negativu, a nahlášení toho ze mi kabat neposlala.. bohužel práskačství tam funguje na jedničku, opravdu jako před rokem 89, takže máte jenom povinnosti ale práva nulová, ani právo na to se odvolat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo znám to moc dobře ano ano udavání je tam jak na běžícím páse žádná práva nic já si tam kupoval různé věci i jako fetiš což obchody šli vždy na jedničku ale fora poslední forum bylo vánoční téma kde jsem se vyjádřil že vánoce tak moc nemusím a že je to zbytečný a některé uživatelky jsou hned tak agresivní a sprostý že když se člověk zeptá proč takové výrazy žádné odpovědi se nedostane a jen si ty uživatelky kecají to své a neumí odpovědět konkrétně o co jim jde a ještě mě nahlásí za nevhodné chování zatím tam ještě jsem ale brzy s tama odejdu nevím proč bych se měl nechat buzerovat a nechat šikanovat ano dávám ti za pravdu jednání administrátoru je jak to nazvat fašistické.

      Vymazat
  21. vinted je jako nevím co podat na ty hajzle trestní oznámení tam tě někdo napadne udá a ty běda jak se začneš bránit tak nakonec budeš potrestaný ty a zablokovaný účet jak tady píše jedna paní do roku třeba 2044 to je fakt psycho už to je kybernetická šikana a to by se mělo už konečně řešit přeci jim to nemůže procházet těm administrátorum

    OdpovědětVymazat
  22. Velice špatné jednání, vyhněte se jim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím co mám dělat.První jednotýdení zkušenost Vinted--hned O.k. první prodej a následně kdo jsem ,narození ,hned moje osobní údaje-kde bydlím-které patro a číslo bytu atd-po té HURÁ od Vinted party-oznámení -Váš první produkt byl prodán-z mé strany vše v Zásilkovně O.k.--ale od té doby se jinak jak přes telefoní kontakt -který určitě někohoho stojí peníze-prosím doufám ,že to nebudu já- :-)) nemohu na můj profil dostat.A na víc osoba která ode mě ihned odkoupila Kožená bunda -křivák-nikdy nepoškozena a nepoužita což je přesně nabízeno na fotografiích -se mi ve zprávách na můj dotaz zda je vše v pořádku -ozvala tím způsobem ,že bunda SMRDÍ A ,ŽE V NÍ NAŠLA ZAPALOVAČ--snažila jsem se jí vysvětlit ,že pravá kůže má specifistický odor který kdo to zná to chápe a když dotyčná nevěděla jak mi odpovědět tak nainstalovala a nafotila bundu tak ,že je znehodnocena a do náprsní kasičky vyfotila žlutý zapalovač s důrazem ,že ona má na VINTED moooc dobré recenze a 5 hvězdiček a abych se dle jejích rad chovala tak jak ona mi přikazuje -nehledě na to ,že mi stále tykala a já jsem jí slušně oslovovala Paní.Nevím ještě jsem ani do Vinted peněženky neobržela peníze a už mi na stránkách pro tuto osobu dávají zprávu jak jí HODNOTÍM-- NO JAK ASI ??

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!