TT: Zeleno-růžový pomocník

by - 6:00

Když jsem vymýšlela dárky, byla jsem ještě ve Francii. Paradoxně nejhorší bylo vymyslet něco pořádného pro mou mladší sestru. Už je to velká slečna, mlátí s ní puberta, a tak nikdy moc nevím, zda se jí zrovna trefím do vkusu či ne. Tou dobou jsem narazila na pár článků o Tangle Teezeru, a tak jsem po delším váhání dva objednala.


Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, ale nakonec jsem si vybrala zeleno-růžovou barvu. Čekal na mě po příjezdu z Rennes a já jsem najednou odolávala. Tak jak jsem se na něj těšila, tak jsem také čekala na rozbalení. Nevrhla jsem se na něj hned. Trochu jsem znejistěla a říkala si, zda to doopravdy bude fungovat.


Když jsem měla o víkendu čas, vzala jsem ho na milost. Opatrně rozbalila krabičku a vzala jej do ruky. "Hmm, sedí pěkně," pomyslela jsem si. Ale co ty štětiny, bude to na mé husté vlasy stačit? Tak jsem to zkusila. Na první dobrou to ale nebylo. Přišlo mi, že dostatečně nepročeše vlasy na temeni hlavy. Když jsem si ale našla způsob, jak naklonit hlavu, tak to najednou šlo.


Musím říct, že jsem si ho oblíbila, ale rozhodně to není taková hitparáda, jakou jsem očekávala. Stále jej střídám s kartáčem. Nicméně, musím přiznat, že mokré vlasy zvládá na jedničku. Barevně se mi také líbí, takže si ho rozhodně nechám. Objednávala jsem zde a vyšel mě na necelých 200,-Kč.

Co Vy a TT, propadli jsem mu nebo ho nepochopili?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Zatím (snad zatím) nemohu posoudit, protože je na mém listu, co chci pod stromeček :-)) Tak uvidím.. Ale tato barva se mi moc líbí :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tuhle barevnou kombinaci taky moc ráda ;-) A přeji, abys TT pod stromečkem objevila :-)

      Vymazat
  2. Celkom som z clanku nepochopila, ci si tu ,,kefu" kupila sebe, alebo sestre.
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v úvodu píšu, že jsem objednala dva, tedy jeden pro sestru a jeden pro mě ;-)

      Vymazat
  3. Mam rada tento hreben.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě uvidím, jak se bude náš vztah vyvíjet :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!