předvánoční nálada

by - 15:00

Letos nemám čas pokojíček zdobit vánočními ozdůbkami a i okna zejí prázdnotou. Nemám čas ani ne pečení cukroví. I tak se ale neochuzuji o vánoční náladu. Kromě hudby v nákupních centrech a krámech si ji vychutnávám na vánočních trzích. V loňském roce jsem porovnávala brněnské dva trhy (tady). Letos jsem chtěla napsat o renneských trzích. Moc jsem se na ně těšila, jaké ale bylo zklamání, když mě u vchodu vítal Santa Claus (ve Francii nosí dárky Père Noel, otec Vánoc). Obchůdky tam nabízely šílenosti v podobě skleněných obrázků s přesýpacím pískem, kožené tašky a turecký med. Byla jsem z toho tak rozladěná, že jsem je ani nevyfotila.

zdroj
A kromě popíjení svařeného vína a horkých čajů jsem se naladila na vánoce touto krásnou tapetou na počítači, kterou si po otevření zdroje na stránkách můžete zdarma stáhnout stejně jako spoustu jiných. O vánoční výzdobu se mi starají andílci, které vyráběla moje ségra (no, není šikovná?) a pak také sob v domečku od Evičky. Přiznávám, je trochu americký, ale lepší než nic a v knihovně se to ztratí.



Co bude oproti loňsku ještě jiné? Krásné trhy ze Zelného trhu byly v Brně přesunuty na Moravské náměstí a stejně jako loni budu slavit Vánoce nadvakrát, jen letos to bude už na druhou adventní neděli, protože týden poté v Čechách na delší dobu osiřím.

Tak, to by bylo ve zkratce, jak se ladím na Vánoce. Ještě plánuji cestu do IKEA pro svíčky, protože mám v jejich pálení deficit - ve Francii v pokoji byl požární hlásič, a tak jsem to raději neriskovala. Nyní ale můžu pálit o sto šest. Dalším plánem je ještě film Láska nebeská, ale asi až tu budu sama.

Jak se na Vánoce chystáte Vy? A už máte tu správnou vánoční náladu?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!