chvíle ticha

by - 20:12

Tak by se dal nazvat tento týden. Kromě vyhlášení poštovní soutěže nebyl publikován jediný článek. Proč? Protože se stále aklimatizuji a tento proces ještě neskončil. O co jde?

zdroj
Poslední chvilky v Bretani jsem prožila na výletě ve Fougères a v Saint-Malo, kde bylo nádherně. Počasí nám přálo a když jsme po sobotním trhu v Rennes vyjeli směr Česká republika, netušila jsem, co mě čeká. Kromě cesty, která ale naštěstí proběhla v pořádku, mě čekala rodina, vyprávění o tom, jak jsem se měla, ale hlavně teplotní šok! A to téměř o dvacet stupňů! Realita byla tak krutá, že jsem si musela koupit i nové zimní boty. Ano, trochu zveličuji, ale byla to změna!


Co se týče návratu do školy, tak mají asi všichni pocit, že jsme se tři měsíce váleli, a tak nám navalili spoustu práce, hlavně čtení, takže teď už je vlastně pozdě. O tom sprostém slově "diplomka" ani nemluvím. Rozvrh je pro blogerku kritický, máme od rána do večera, skoro od tmy do tmy, takže výsledkem je nula nových fotografií, a tedy žádný článek za tento týden. O víkendu to ale hodlám napravit a dění na blogu se vrátí do normálu.

Doufám, že se máte krásně, že si užíváte předvánoční atmosféry, a tak mi napište, jak si zpříjemňujete období před příchodem Ježíška?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!