co do uší?

by - 6:00

Blíží se konec letních prázdnin a mě se blíží velké cestování. První proběhne již tento týden a protože budu celý den na cestě a hlavně sama, přemýšlím, co si dám do uší, aby mi ty kilometry rychleji ubíhaly. A když už jsem v tom, tak jsem se rozhodla s Vámi o můj "playlist" podělit.

zdroj
Při cestě na prodloužený víkend s mým milým (článek zde) jsme si pustili nové Coldplay, a tak nebudou chybět ani při mé cestě za hranice české kotliny. V rádiích hrající písnička Magic mě naprosto uchvátila.


Vzhledem k tomu, že budu asi nucena během mého pobytu mimo Českou republiku mluvit francouzsky, tak si i nějakou tu francouzštinu pustím do uší, abych tak nějak chytla slinu. Ideálním přítelem na cesty je tedy Zaz, která byla letos i v Čechách v Ostravě na Colors.


Stejně tak si pustím do uší další dámu, kterou mám spojenou s mým pobytem ve Švýcarsku. Tip na ní jsem dostala od Míši a od té doby má Irma v mé složce s muzikou své místo.


Abych nebyla jen "světová", i českou muziku mám ráda. Přestože jsem se nedostala na jejich letošní turné, tak je Lucie tou srdcovkou, která mě zachrání i při té největší nouzi.


V tomto roce do Čech zamíří jeden můj oblíbenec, bohužel tady tou dobou nebudu, a tak jej jen nosím v kapse. Jamie Cullum má nádherný hlas, který mě uklidní za každé situace.


A na závěr přicházím s jedním tipem. Kdysi jsme měli doma na televizi nějaký německý kanál, jehož jméno si už vůbec nepamatuju, ale tahle písnička mi utkvěla. Zrovna dneska jsem si na ni vzpomněla, a tak pojede se mnou taky. Představuji Vám, pro někoho možná známé, The Bamboos a jejich King of the rodeo.


Jak jste na tom s výběrem muziky vy? Máte své stálice nebo svůj playlist obměňujete s ročním obdobím, sezónou a tím, co zrovna frčí?

You May Also Like

2 komentářů

  1. ja mám aj svoje stálice ale stále k nim niečo pridávam :)

    Inak posledné dni DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. většinou nestahuji celá alba, ale dělám si playlisty sama z toho, co se mi líbí ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!