boubelení číslo tři

Jak jsem slibovala, přicházím s dalším boubelkovským článkem. Jejich čtenost mě neuvěřitelně těší stejně jako Vaše komentáře. Dneska to bude o druhém levelu mého cvičení s Jillien a o snídaních.

zdroj
V minulém článku jsem Vám prozradila, do čeho jsem se s vervou pustila. Na každodenní cvičení jsem si už natolik zvykla, že když jedu na víkend pryč, tak mi to chybí. A myslím, že o tom to je, že si člověk navykne, a pak už se toho nechce vzdát. Ale nebojte, nejsem žádný maniak. Momentálně jsem ve třetím levelu 30days shred, ale jak dopadl ten druhý?

Musím říct, že byl velmi náročný. Dával mi zabrat po celých deset dní. Nebyl den, aby ze mě nelilo a vždy jsem byla naprosto vyřízená. Opět jsem cvičila převážně po ránu, kdy je ještě svěží vzduch a není takové vedro. Jak jste si mohli přečíst minulý týden, byla jsem i na dovolené. Řešila jsem, jak to udělám s cvičením a jídlem. Vyprdla jsem se na to. Místo cvičení jsme výletovali a jídlo jsem v podstatě neřešila. Tři dny jsem tedy měla pauzu, ale i tak se projevila snaha a ukázaly se nějaké výsledky. A to následující:

paže                              -
zápěstí                           -
prsa pod prsama    - 2 cm
pupík                 - 1,5 cm
podbřišek             - 6 cm
boky                     - 2 cm
stehno                           -
lýtko                            - 

Jak je vidět, žádné červené číslo se neobjevilo, a to je hlavní! Už jsem psala o tom, že nemám váhu a že se pouze měřím na centimetry, takže pohyb kil Vám moc neřeknu, ale když jsem naposledy stoupla na váhu, nebyla jsem zrovna nadšená, což jste si mohli přečíst tady. I tak jsem s úbytkem centimetrů spokojená. Celkové počty jsou naprosto geniální, ale ty Vám řeknu až po skončení třetího levelu, který mě baví nejvíc a rychle mi utíká, není to ale žádná ulejvárna.


Někteří mi psali, jak si připravuji ovesnou kaši, na fb stránce je spousta fotek. Je to naprosto jednoduché. V zimě jsem si jen ohřála trochu mlíka a dala tak tolik vloček, aby to vytvořilo kaši. Od té doby se ale leccos změnilo, dneska si ji doopravdy vařím. V kastrůlku přivedu k varu 50 ml mléka se 150 ml vody. Když už vře, přisypu 50 g ovesných nebo rýžových vloček. Poslední dobou je míchám. Stáhnu plotýnku a vše vařím. Občas přisypu tak lžíci slunečnicových semínek a mezitím si nakrájím čerstvé ovoce, to, které máte rádi. Já to střídám, aby se mi kaše nepřejedla. Když má kaše správnou konzistenci, přeliji jí do misky, nasypu na ni ovoce a nasekané mandle nebo jiná semínka. Toť vše. Žádná věda!

Tak doufám, že Vás tento článek opět obohatil a dejte mi vědět, co snídáte v létě a zda v létě cvičíte nebo se spíš věnujete kolečkovým bruslím, běhání a plavání.

4 komentáře:

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!