minigolf s mlsnou kozou

Nebojte se, nejde o nový druh sportu a ani o nový způsob hraní minigolfu. To jen upozornění na začátek. A o co tedy jde? V dubnu měl můj milý svátek, a tak jsem mu zakoupila voucher na hodinu a půl na minigolf v Brně, abychom jeho jmeniny oslavili nějakým společným zážitkem. To mě ovšem ani v duchu nenapadlo, co mě čeká...


Jak už to bývá, voucher jsem s přáním předala, ten ale zůstal ležet v obálce na poličce, kde se na něj prášilo a vzpomněli jsme si na něj až pár dní před jeho vypršením. Naštěstí měli ještě volno, je potřeba se tam totiž rezervovat, a tak jsme se objednali na čtvrteční podvečer. Kam jsme na minigolf šli? V Brně do Adventure Golf Brno, to je oficiální název. Jedná se o velkou halu v prostoru mezi garážemi a paneláky. Samozřejmě jsme to napoprvé nenašli, a tak jsme měli při příchodu zpoždění. Byl tam ale milý pán, který nám čas počítal až od příchodu. Předala jsem mu voucher, on nám dal hole, míčky, kartičku s tužkou a vysvětlil co a jak. Nečekali jsme ani minutu a rovnou se vrhli na hru. První jamka - dobrý, druhá taky, třetí taky a u čtvrté jsem měla radost, že jsem ji zvládla na dva údery...


Pak ale nastal zlom, přišly obtížnější jamky a já začala ztrácet body. Po zdolání osmnácté jamky jsme za sebou měli půl hodiny hry a s mého milého vypadlo, že vlastně hrál golf. Na tom by nebylo nic špatného, ale já nic netušíc jsem vyřkla klíčovou větu pro daný večer: "Kdo prohraje, platí večeři." No, myslím, že je nad slunce jasné, čí peněženka byla ten den lehčí. Ano, ani během následujících dvou her se mi nepodařilo mít nižší množství odpalů než měl můj muž, tady je důkaz (místo slibů, hihi).


Co se týče samotného Adventure Golf Brno, musím říct, že to není špatné. Jedná se kryté minigolfové hřiště, a tak při nepřízni počasí je možné jít si zahrát. Ovšem během slunného dne, což byl náš případ, tam bylo docela horko. Obsluha byla milá a ochotná. Prostředí stylizované do tropického podnebného pásu je sympatické, fotografie a více informací můžete najít zde. Pozor, jedná se o mé subjektivní dojmy, rozhodně jsem od nich nedostala hru zadarmo, abych jim udělala reklamu.

A protože jsem prohrála, tak jsme cestou zpět přemítali o tom, kam se půjdeme najíst. Neměli jsme nápad a ani chuť někde strávit dvě hodiny, až nám do oka bouchla restaurace U Mlsné kozy na Kobližné v centru Brna. Chtěla jsem jí vyzkoušet, a tak jsme vešli. Už na dveřích měli prapodivnou reklamu na obr řízek s bramborovým salátem a pivem za "úžasných" 185 Kč. To mě lehce vyděsilo, ale i tak jsme to zkusili. Nebudu se dlouze rozepisovat. Jídelní lístek vypadal sympaticky stejně jako prostředí, nicméně musím namítnout, že restaurace vyzdobená podtácky, ubrusy a světly od Starobrna a mající na čepu Plzeň pro mě není zárukou ničeho. Obsluha byla sice ochotná, ale pomalá a byť jsme tam byli sami, tak se ani nenamáhala přetvařovat a usmát se. Jídlo bylo fajn, ale při odchodu jsme se shodli na tom, že už asi nikdy více. Když sedíte v lokálu, kde hraje rádio a zároveň televize, nevydržíte to dlouho.

Každopádně jsme si večer užili, i přes nějaké ty mínusy, a uskutečnili spolu po dlouhé době nějaké to poznávání a "dobrodružství". Těch bude ale více a více vzhledem ke společnému bydlení, hihi.

Tak, to jsou mé nové poznatky z moravské metropole. V současné době se věnuje léčbě angíny, která mě zaskočila o víkendu, ale slibuji, že články budou přibývat. A dneska se zeptám, jakými dárky obdarováváte své milé vy?


1 komentář:

  1. Taky jsme tam byli, ale myslím, že to tam ještě neměli toho plameňáka v tom jezírku...a nebo si to nepamatuji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!