červnové radosti

Čas letí jako splašený a než jsem se stačila otočit, červen už je za námi. Ani šestý měsíc v roce se neobešel bez radostí, tentokrát jich nebylo tolik, protože šlo především o třicet dní nabitých akcí a činnostmi. Když se tak ohlédnu, bylo to jako na houpačce, někdy líp někdy hůř a momentálně tady na blogu!


Začátek měsíce byl ve znamení zkoušek a posléze jejich zapíjení. S Kristý jsme si vyměnily malé dárečky. Já od ní dostala tyhle krásky. Jsou lehounké, takže člověk ani neví, že má něco v uších.


A dárečkama budeme pokračovat. Než jsem se přestěhovala za mým milým, tak jsem bydlela na studentském bytě, kde letos tři ze čtyř spolubydlících státnicovali. Dvě holky dokonce na mém oboru. Jak je mi pohostinství vlastní, starala jsem se o ně, pekla, vařila a tohle je odměna za mou péči.


A protože láska prochází žaludkem, udělala jsem si jednou takhle cestou z práce radost v Tesco a koupila jsem si tam narozeninový Magnum s příchutí šampaňského. Jak psala Monica (zde), jedná se drahé osvěžení, ale čas od času si ho můžeme dopřát. Nanuk měl stříbrnou barvu i uvnitř :-D


O jednom červnovém víkendu jsem byla doma a zajela s mamkou a ségrou do Takko. Měly jsme nějaké slevové kuponky, využila jsem je a koupila si jedno černé a jedno bílé tričko s krátkým rukávem. Obě jsou klasická a nemám je nafocená, takže tento popisek Vám musí stačit. Co ale vyfocené mám a už jste ho mohli vidět, krasavce. Je nůž z lidlu, který řeže jako ďas. Jsem s ním nad míru spokojená a za cenu 59,-Kč je to hodně muziky za málo peněz.


Na konci června jsem opět jela domů do Berouna. Měli jsme sraz ze základky po deseti letech, fuj! Nejsme staří, jen se to zdá být chvilka a už je to tak dlouho. Užili jsme si to, zapili to a já to odnesla anginou. Asi to nebylo jen tím srazem, ale celkově stavem těla. Po dvou semestrech plných stresu ze školy a práce najednou zbyla jen práce a mě to porazilo. A vzhledem k tomu, že milý a sympatický doktor mi na pohotovosti nařídil vše studené, tak jsem si k nedělní snídani dala bez výčitek nanuka.


Ó, jak já jsem byla nešťastná, že musím ležet doma pod peřinou. Pravdou je, že jsem nebyla schopná ani koukat, jak mi bylo blbě, ale i tak mi to bylo líto, že nemůžu být na zahradě a ochutnávat všechny ty plody naší zahrádky, ňuchňat se s mláďaty a užívat si konečně volného víkendu, kdy nemusím nic.


Jen tak ležet pod keříkem a utrhávat malé hrozny rybízu...


Třešně mi nakonec natrhala mamka s sebou do Brna, mám jich plnou krabici od bot, asi něco upeču :-D


Angrešt je mým oblíbencem, mám jej dokonce radši než rybíz.


Tušíte někdo, jak se tato květina může jmenovat? Dlouho jsem ji měla na fb (zde) na úvodní fotce, tedy jejích plody, které jsou tmavé jako ostružiny.

A konečně naši ušáčci, jsou boží. Hemží se, ale pozor, ty mršky cákají.


A nakonec doopravdy pár nákupů. Tohle náušničkové duo jsem pořídila za rovných padesát korun. Jsou krásné, elegantní a byla to láska na první pohled!


I tohle duo vyšlo na padesát korun v Rossmannovi v akci 1+1. Tu zlatavě hnědou mám ozkoušenou a je to má stálice, smaragdově zelenou jsem vzala ze zvědavosti, už se těším, až ji vyzkouším.


Dlouho  jsem po tomto top coatu pokukovala. Učaroval mi na první pohled, ale cena mě odrazovala. Až přišel okamžik, o kterém jsem tajně snila - byl v akci. A tak je můj. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale už zítra, juchu. Určitě dám fotku na facebook (zde), tak tam hoďte oko, abyste o to nepřišli. Plánuji s ním také nějaké to lakování, ale to až bude více času.

Na závěr jen taková malá perlička, před před poslední den v červnu jsem si vyjela autem do města a pořídila si nové obutí za pět set. Ano, poprvé ve svém životě jsem dostala botu na auto! Prej "slečno, můžete dostat pokutu až dva tisíce a dvě stovky za sundání boty." No, co Vám budu povídat, polilo mě horko a oddechla jsem si, že jsem z toho vyvázla "jen" za pět set.

Tááák, a to je doopravdy vše. Nákupů moc nebylo, ale to hlavně z nedostatku času. Čím jste si udělali radost v červnu vy? Jaké ovoce máte v létě nejraději? A dostali jste někdy botu?







2 komentáře:

  1. Jéé, ten top coat je nádherný! Trochu mi připomíná dalmatíny od Essence, jsem zvědavá, jak bude vypadat nalakovaný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!