víkendové focení

Vím, že je středa a do víkendu zbývá ještě pár dní, ale já se ohlížím za tím posledním. Byla jsem doma v Berouně, učila se a plnila rodinné povinnosti. I přes nabitý program jsem se utrhla a udělala pár fotek, zašla na kávu i něco dobrého. 
Už vím, odkud Windows bere ta krásná pozadí...
Po příjezdu domů jsem musela obdivovat babiččinu zahrádku, no řekněte sami, není nádherná? Miluji ty barvy a tu zelenou...


Žluté růže jsou krásné, skvostné a nádherné voní.


Jemné růžové kvítky, skalničky i sedmikrásky, to je teď podoba naší zahrádky.


Zatím zelený rybíz je dědečkovým dílem, už se těším, až ho slunce obleče do červené barvy.

Když jsem přijela ve čtvrtek do Berouna, čekala mě kontrola šlach u pana doktora. Nařídil ortézu, konečně, sundat s tím, že to není ideální, ale kvůli zápěstí ji musíme sundat a napsal mi řadu rehabilitací. I tak mi udělal radost, protože už můžu všechno, ale cítím, že v ruce nemám sílu, a tak to bude ještě chvíli trvat, než se vrátím do původního režimu. Nálada i přes deštivé počasí nebyla na bodu mrazu, zvedly mi jí Kája a Káťa. S Káťou jsme byly v Blagdogu v Berouně a opět jsme si užívaly...


Po vynikající večeři jsme si daly kávičku...


...a skvělou sladkou tečkou v podobě čokosmrti. Ale i doma se o mě starali...


...maminka uvařila vynikající květákovou polévku. Mňam, ještě teď se mi sbíhají sliny! A dál už pokračují fotky z procházky po poli, bylo doopravdy krásně, svítilo a hřálo sluníčko a příroda hrála všemi barvami...



...vlčí máky mám spojené s večerníčkem o Makové panence, už chyběl jen motýl Emanuel...


...i mé nehty hrály barvami, pátečními úlovky v Rossmann drogérii...


...pohled kamkoli vypadal jinak, a tak jsem fotila, fotila a fotila...


...na protějším kopci je golfový green, tentokrát bylo ale zeleno všude...


...jen na cestě ještě bylo trochu vlhko jako památka po posledním deštivém týdnu, který přinesl spoustu škod. Doufám, že to není Váš případ a pokud ano, tak že jste v pořádku.

Co vy, procházíte se jen tak přírodou? Je pro Vás pole dostatečně fotogenické?


4 komentáře:

  1. Jéj krásna fotka s vlčími makmi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pole určitě je dostatečně fotogenické, miluji přírodu v jakékoliv formě a přírodní fotky pro mě mají největší kouzlo:)) Tyhle se vážně povedly a pobavil mě komentář hned k té první :D
    Jinak přeji hodně štěstí, snad se brzy zcela zotavíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdou je, že se vyvedlo počasí, to se pak fotí jedna radost ;-) Děkuji za milý komentář. ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!