prodloužení

V první polovině května jsem začala s výzvou, konkrétně na břicho a zadek, více zde. Dneska jsem v druhé polovině, blížím se ke konci, ale o tomto víkendu si dám pauzu, hned vysvětlím proč.

zdroj
Jsem hodně aktivní, studuji obor, který se studuje na dvou univerzitách zároveň, do toho mám stabilně dvě, dneska vlastně už tři práce. Je to fičák, to Vám povím. Ale protože nejsem kvůli škole schopná splnit třeba dvacetihodinový požadavek v klasické práci, myšleno třeba na recepci nebo v kanceláři, tak to jinak nejde. Jakmile jsem objevila inzerát na práci na Špilberk FOOD festivalu, neváhala jsem ani minutu a už odepisovala. Vyšlo to a já tam o tomto víkendu budu. Oficiální stránky festivalu jsou tady. Na starosti budu mít debaras, budu nosit použité nádobí, příbory a sklenice do myčky, a tak se za tři dny nachodím až až, proto jsem se rozhodla, že posilování dám do pondělí k ledu, protože budu potřebovat rychle nohy zregenerovat a na to budu mít vždy jen pár hodin. Doufám, že to chápete a budete trpěliví a na výsledky výzvy si počkáte o pár dní později.

Nyní Vás tedy zvu na festival plný skvělého jídla, pití a akcí. A samozřejmě Vám přeji krásný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!