lakování

Dneska jsem dostala nápad, snad ho oceníte. Poslední články o lakování (zde a tady) sklidily úspěch, a tak věřím, že si tento projekt svoje publikum najde. O co jde? Čtěte dál...

zdroj
Jak víte, mám spoustu laků, barvy duhy by mi mohly závidět, a protože ne vždy mám chuť něco vymýšlet, nechám se inspirovat internetem. A aby i Vy jste byli zapojeni do hry, dám Vám týden na hlasování, který design nehtů bude příští, který na blogu uveřejním step by step, co Vy na to? A jací jsou favoriti?


1. blankytné s květy

2. navy

3. květované

4. navy s květy

5. černé rozkvetlé

6. galaxie

7. cute květy

8. abstract

9. romantika

 10. porcelán

11. šmouhy-tahy

Nominace jsou zveřejněny. Nyní máte týden na hlasování o tom, jaký nail art byste chtěli tady na blogu. Své favority, prosím, piště do komentářů. Vím, že jsou si podobné, ale prostě to tak vyšlo a podle dnešní nálady jsem vybrala tyhle. Předem podotýkám, že jsem amatér, nemám žádný kurz a ani nějaké profesionální pomocníky. Ale vždycky mě bavilo kreslit a malovat, s postupem času se obrázky z papíru přesunuly na nehty.

Také si malujete na nehty nebo upřednostňuje jednoduché a jednobarevné malování? Chodíte někam na nehty?

9 komentářů:

  1. Abstract! Jsem na tebe zvědavá :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já hlasuju také pro abstract a nebo pak porcelánovou desítku ;).

    OdpovědětVymazat
  3. krásne sú všetky, hlasujem za 10 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajimava je ctyrka:-) Zajimavy je blog:-) Libi se mi tady. Krasne leto. Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. 1 a 4 ;-) jinak všechny jsou velmi zajímavé!

    OdpovědětVymazat
  6. Jasná 2 :) Katchee

    OdpovědětVymazat
  7. jsem pro 3 nebo pro 8, ale teda u všech to je na sakra netřesavou ručku!:-D....goood luck zlato!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!