květnové radosti

Mám neustále něco na práci, jezdím dost často domů, tedy cestuji napříč republikou, a tak mi čas utíká. Ani jsem se neohlédla a už je květen za námi, a tak přišel čas na květnové radosti. Musím říct, že pátý měsíc v roce byl dlouhý, a tak jsem si udělala hooodně radosti. Co konkrétně? Už Vás nebudu napínat a jdeme na to!

















Takže, jako první na řadu přichází skvělá koupě v MandS. Měli akci 20% na dámské oblečení, a tak jsem si za skvělé čtyři stovky koupila pěkné, pohodlné a kvalitní džíny. Mají ještě jeden bonus, nemusím je zkracovat. To je fakt, který se mi v MandS libí, že mají u kalhot všechny délky, tedy vyberou si ženy všech velikostí a všech výšek. Kalhoty ale vyfocené nemám, jsou krásně temně modré. Nyní ale jdeme dál k věcem, které mám vyfocené.


Stalo se to, že se se mnou po dvou letech rozloučily balerýnky ze Švýcarska. Mé drahé, ve světle hnědé barvě s červeným lemováním, a tak od té doby hledám náhradu. A protože bych neměla, v čem chodit, tak jsem si u vietnamců koupila tyhle za 149,- Kč. Nosím v nich ortopedické vložky, tak jsou to pohodlné boty na běhání po městě, ale potřebovala bych ještě něco elegantního, co bych mohla vzít i k šatům.


Dalším úlovkem byla černá košile s dlouhým rukávem, který se dá ale ohrnout na tříčtvrteční. Má tam takový ten knoflíček, do kterého se dá zapnout pásek našitý zevnitř rukávu, aby ty tříčtvrteční rukávy držely. Košile byla výhodným kupem za 89,- Kč ze sekáče. Je z jemného a lehkého materiálu, takže se bude dát nosit i v létě.


Sháněla jsem ozdoby do vlasů a narazila v Brně v podchodu u nádraží tyhle krásky za neuvěřitelných 25,- Kč jedna. To se nedá s cenami v kamenných obchodech vůbec srovnat. Jsou na klasický zobáček. Doma už mám bílou, tyhle a ještě sháním námořnickou modrou a nějakou slušivou čelenku.


Pak jsem také zavítala do drogérie. Dlouho jsem nevěděla, jakou micelární vodu nebo či jen odličovač si pořídím. Bloumala jsem po blozích, četla recenze a nakonec jsem se rozhodla až v drogérii, kde jsem tuhle od L´Oréalu, kterou už jsem měla, koupila za necelou stovku.


Spolu s ní jsem do košíku hodila tento peelingový gel. Já si čistím pleť nadvakrát, tedy nejprve gelem ve sprše, a pak pleť dočisťuji micelární vodou. Výhoda tohoto gelu je svěží vůně, která je mi hodně sympatická. Také už je to mé druhé balení.


A drogerkové trio zakončil tenkrát tento šampon od Balea. Krásně mi voněl a já už od této značky jeden šampon doma měla, ale bohužel mě zklamal. Vlasy jsou po něm divné, hrubé a takové na dotek nepříjemné. Tak ho nyní používám jen na první umytí a na to druhé používám jiný. Také si myjete vlasy nadvakrát?


Boty jsou nejdražší investicí za tento měsíc. Letní sandálky za 899,- Kč z CCC jsem měla vyhlédnuté na internetu. Když jsem v obchodě byla někdy v dubnu, ještě je neměli a trochu jsem se bála, abych jim vůbec přišly. Ale ano, obdrželi je, koupila jsem si jediné 38, co byly ten den v obchodě a už jsem je několikrát měla na sobě. Bála jsem se toho, že jsou docela vysoké, ale jsou pohodlné a vydržela bych v nich celý den, kdyby mě trochu nedřely přední pásky, ale to je jen otázkou času, než se ochodí, a pak už nebudou mít žádnou chybu!


O tomto laku jsem četla na několika blozích (třeba zde). Tento odstín Oh, Mr. Darcy byl vychvalován do nebes, a tak je jasné, že jsem byla zvědavá, jak to s ním doopravdy je. Je to s ním tak, že téměř není k sehnání. Já jsem ho sehnala v brněnské Olympii, ale po několikerém hledání ve městě, kde chybí. Stojí 99,- Kč na eshopu Rimmelu. Z barvy jsem byla nejprve docela rozladěná, ale dala jsem mu šanci. Nalakovala ho. Klidně můžete vyrazit do města s jedinou vrstvou. A vydrží klidně pět dní na nehtech, a to mě nevydrží jen tak nějaký lak. Za mě tedy palec nahoru a doufám, že až mi dojde, že bude ještě k sehnání.


Dlouho jsem přemýšlela, zda si tento sprchový olej koupím. Chodila jsem kolem něho a přemýšlela, až mi to nedalo a řekla jsem si, že za 70,- Kč ho prostě vyzkouším. Já sprcháče ráda střídám, takže mi vydrží určitě na dlouho, ale to nevadí. Konzistence se mi zdála hodně tekutá. Bála jsem se, že si ho dám na ruku a on mi proteče, ale ne. Je tekutější, když si ho ale dáte do dlaně a začnete třít, začne houstnout a pěnit. Pak už stačí namazat na vlhké tělo a poté opláchnout. Je to příjemný sprcháč, ale ruku na srdce nemám pocit, že něco dělá. Což se nedá říct o další květnové radosti. A tou je kokosové tělové máslo z Lidlu. Nemám jej vyfocený, ale o jeho vlastnostech si můžete přečíst třeba zde. Je hebké, krásné vláčné a pokožka je vyživená celý den. Co mám ale vyfocené jsou další sekáčové úlovky.


Toto sako s tříčtvrtečním rukávem a třemi knoflíky stálo 265,- Kč a je nové. Takže mám skvělý vršek právě na tohle počasí, kdy chvíli prší, chvíli svítí sluníčko. Je velmi příjemné a límec mu krásně stojí, co víc si přát! Šálu! Kolovou! Tu jsem zakoupila ve stejný den. Dala jsem za ni 165,- Kč a je z Vero Moda, kde bych za ní dala určitě minimálně dvakrát tolik. Jsou v ní černá, tyrkysová, hnědá, rezatá, lososová, šedivá, bílá, mentolová, prostě se bude hodit ke spoustě věcem!


A na závěr tu máme další dva laky. Ale prrr, jela jsem celý měsíc ve slevičkách, akcích a sekáčích (kromě bot z CCC) a tyhle krasavci jsou výjimkou. Každý jeden stál v Rossamannu 30,- Kč. A tak jsem si vzala hned dva a neutratila za ně ani plnou cenu za jeden. Udělalo mi to obrovskou radost!

Tohle byl doopravdy poslední nákup za květen. Doufám, že jsem na nic nezapomněla. Co jste si v květnu koupili vy? Nějakou maličkost nebo něco většího? Nebo šetříte na letní výprodeje a nyní se uskromňujete? A ještě mi řekněte, jaké boty máte na léto nejraději, žabky nebo sandálky?

4 komentáře:

  1. Páni, ty sandálky jsou naprosto úžasné. Taky bych chtěla nějaké podobné, jenže s vysokými podpatky a platformami se bohužel mé koleno nekamarádí a ty ideální na nižším klínku jsem ještě nikde neobjevila :( Jinak na léto mám nejradši sandálky, žabky nosím spíš na koupaliětě nebo někam, kde se moc nenaběhám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou hrozně pohodlné a dělají mě vyšší, tedy hubenější :-D (pekelný to ženský myšlení) Přeji hodně štěstí při hledání, já obvykle mám určitou představu, a pak z krámu odcházím s prázdnýma rukama a zklamáním...

      Vymazat
  2. Krásné novinky Baruš :) Mám tyhle new-in články ráda, moc se mi líbí to sáčko s kruhovým šátkem! ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Kami, já tyhle články mám taky ráda, a to nejen u ostatních, ale i u mě, protože si vždycky vzpomenu, co všechno krásné doma mám ;-) Šátek jsem měla dneska poprvé, měla jsem doposud dilema, zda ho nepředat sestře, ale pak jsem si řekla NE! :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!