jak dopadla výzva?

Asi jste všechny zvědavé, jak to celé dopadlo. Vzhledem k tomu, že se za posledních několik dní neobjevil žádný článek na téma 30ti denní výzvy, může Vám to být jasno nebo taky ne, tak jdeme na ty výsledky....

zdroj
Nebudu Vám lhát, výzvu jsem nedokončila a to hned z několika důvodů. Ten asi největší je fakt, že jsem finišovala ve škole, do toho tři práce, přítel, domácnost,...takže jsem pak neměla vůbec sílu a ani čas cvičit. Vím, mnozí to asi pochopí jako výmluvu, ale ti, kteří mě znají, ví, že nejsem lempl a že se jen tak něčeho nevzdám. Na druhou stranu musím říct, že výsledky cítím a vidím. Už jsem se od posledního článku (zde) neměřila, přes to je změna vidět.

Abych napravila alespoň posilovací nedostatek, vrhla jsem se tento týden na odlehčený letní režim. Zjistila jsem, že mi pečivo nedělá moc dobře, cítím se po něm unavená a nafouklá, a tak jsem se rozhodla jej omezit, nikoli úplně vyřadit, protože jsem si vědoma, že jde potřeba. Samozřejmě se nebavíme o bílém pečivu ;-) A jak se tedy stravuju? Níže můžete vidět několik ukázek z mého jídelníčku za poslední týden.


Melounem to celé začalo. Byl k večeři, tělo dostalo vodu, ano nějaké ty cukry, ale nemělo hlad a bylo připravené v podobném duchu pokračovat.

Snídaně


Kombinace bílého jogurtu a čerstvého ovoce je něco naprosto geniálního!


Sezóna jahod je stejně tak skvělá, mohla bych je každý den, škoda, že nemám zahrádku a jahody vlastní.


A když dojdou jahody, přichází na řadu banán, mandle a slunečnicová semínka.

Dopolední svačina

Tu vyfocenou nemám ani jednou, většinou si dám zbytek ovoce ze snídaně nebo jen jablko či hrušku.

Oběd

Tak tady je to se mnou těžké, začala jsem hned po absolvování všech zkoušek chodit do práce, kde nesmíme na pracovišti konzumovat teplé jídlo, a tak to teď řeším různými saláty, když jsem se ale ještě učila jedla jsem toto...


Maso s chilli a čerstvou zeleninu. Výhodou dětských talířů je, že i když jíte míň, jsou stále plné ;-)


Když není maso, uvaříme vajíčko a s fazolovými lusky, mňam!

Odpolední svačina


Svačím zeleninu. A totálně jsem propadla těmto tyčinkám, znáte je?

Večeře


Kuřecí maso s chilli a opět hora zeleniny, jak já miluju rajčata!


Jak už jsem psala výše, když není maso, dám si třeba vajíčka. Na fotce je omeleta ze dvou vajec a trošky mléka.

Tak, a to je všechno, co se mi za poslední dny povedlo vyfotit. Neberte to tak, že bych se stala odborníkem na výživu. Nejsem jím a ani se tak necítím. Jen jsem se rozhodla udělat změnu, o které jsem přesvědčená, že mému tělu bude dělat dobře. Miluju zeleninu a ovoce, a tak mi nevadí jich za den spořádat víc. A protože se cítím skvěle, myslím si, že jsem na dobré cestě. Dneska jsem si koupila malého pomocníka, je krásně fialový, má svůj obal a je úžasně ostrý...


...nůž se speciální povrchovou úpravou za krásných šedesát korun z Lidlu.

9 komentářů:

  1. Máš to krásný! Nevadí žes nedokončila, ono to pak je pořád to samé, navíc velký počet opakování...nůž mám taky! Dokonce dvě velikosti :-) Ale zatím leží v krabici na půdě a čekají na stěhování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu. Právě, já jsem skončila už jen pár dní před ukončením, takže až tak černé svědomí nemám, vzhledem k tomu, že jsem toho vydržela dost, ale při stávajícím režimu jsou minutky spánku cennější než počty dřepů :-D Nůž jsem už vyzkoušela a je parádní. Uměla bych si představit, že by byl delší, ale i s tímto osmicentimetrovým prďolou se spokojím ;-) :-D Stěhovat se s ním budu příští týden, ale prostě jsem ho musela vyzkoušet. :-D

      Vymazat
  2. To nevadí, že to nedopadlo úplně podle plánů, hlavní je že cítíš změnu k lepšímu. Tvůj jídelníček vypadá hodně dobře a dietně, takže výsledek na sebe určitě nenechá dlouho čekat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu. Cítím se skvěle. Samozřejmě mě tíží kila navíc, ale tak nějak pocitově mě nic nětíží, snad mi rozumíš :-D Věřím, že se stávající jídelníček brzy projeví, už se na to těším :-D ;-)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek, já nikdy žádnou výzvu nedokončím :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;-) zkus si výzvy zpříjemnit, udělat si vlastnoruční rozvrh, myšleno si jej nakreslit, mě bavilo hrozně to odškrtávání, co už jsem odcvičila ;-) při cvičení si pusť nějakou pěknou muziku, co máš ráda a vždy se nějak odměň, třeba dobrou svačinkou nebo tak ;-) Vydržet výzvu, to je jen v hlavě, držím palce, aby příští byla už dokončená ;-)

      Vymazat
  4. mmm toľko jedla! podľa mňa nevadí že si to nedokončila, hlavné je, že si sa zapojila a zmenu vidíš aj cítiš, to ťa podľa mňa bude motivovať ďalej. :-) držíím palce.

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já mám jídlo ráda ;-) Děkuji ;-)

      Vymazat
  5. Ten nůž vypadá moc dobře, až mě mrzí, že jsem tu akci nezastihla :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!