hruška se sýrem

V posledních dnech se koupeme ve vlastním potu, teploty v noci jsou kolem dvaceti stupňů a ve dne neklesnou pod třicítku. V takovýchto dnech i já, která běžně nemám problém se stravou, přestávám mít hlad, což má ale za následek únavu a nedostatek síly. Co si tedy v takovém počasí dopřát? Čtěte dál...


Zelenina a ovoce obsahují hodně vody, a tak jsou ideální pro horké letní dny. Dneska přicházím s nápadem na salát, ve kterém se pojí chuť sladkého ovoce a slaného sýra. Co na to potřebujete?


Suroviny:
salát ( ledový, hlávkový, salátový mix z obchodu, prostě jaký máte rádi)
hrušku (nebo dvě, pokud je Vás víc)
nivu (nebo jiný plísňový sýr, který Vám chutná)
balzamiko nebo třeba dýňový olej

Postup:
Připravíme si talíře. Salát omyjeme a natrháme na ně.


Poté si nakrájíme hrušku na malé kostičky.


A taktéž sýr nakrájíme na malé kostičky.


Vše promícháme, můžeme přidat ještě třeba vlašské ořechy nebo dýňová semínka, kdo má rád, a zakápneme olivovým olejem, balzamikem nebo dýňovým olejem. 


Já jsem tentokrát měla salát "na sucho". Podobně jako tento letní pokrm, můžeme zkombinovat jablko a sýr typu leerdamer nebo třeba ementál. Mě osobně tyhle kombinace baví, leč nemám ráda pizzu hawai (fuj, teplý ananas) a také jsem alergická na maso s broskví, šunkou a sýrem v jídelníčku.

Jak to máte vy s kombinací sladkého a slaného?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!