horečka letní noci

Před pár dny se mi stala zvláštní věc. Bylo horko, a tak jsem měla otevřena všechna okna v dosahu ve víře, že alespoň trochu zafouká. Hodiny tenkrát ukazovaly něco málo po desáté...

zdroj

...a teplota začala lehce klesat, nicméně ne natolik, abych si zavřela okno. Učila jsem se a zapálená do ekonomických fluktuací jsem zaslechla zvláštní zvuk. Říkala jsem si, že se mi to zdá, že to nemůže bát to, co si myslím. Bylo! Zhasla jsem a lehce se vyklonila z okna, abych zjistila, odkud ten zvuk jde. Byl to protější dům. Z otevřeného okna, z pokoje, kde bylo barevné světlo se ozývaly vzdechy ženy. A v tu chvíli jsem si vzpomněla na Samanthu ze Sexu ve městě, která v jednom díle také slyšela své sousedy, leč reagovala trochu jinak než já. Já jsem se hloupě usmívala a říkala jsem si, jak málo stačí, aby lidé sdíleli svou intimitu s cizími lidmi a aniž by chtěli. A pak jsem si hned vzpomněla na Carrie a zasedla jsem k notebooku, abych Vám o tom napsala.

Nejde o to, že dva lidé se milovali nahlas, ale že jsem mohla být svědkem jejich lásky. A tak dnes udělejte něco pro ty, kteří jsou Vám nejblíž. Řekněte, zavolejte nebo napište jim, že je máte rádi. Vím, říkáte si, že to vědí. To ano, ale proč jim to nepřipomenout a třeba jim tím nevykouzlit úsměv na rtu a zlepšit jim den? Obklopte se láskou, blíží se léto a ta tomu krásně nahrává.

Stalo se Vám někdy něco podobného? Jak jste nebo byste reagovali? 

2 komentáře:

  1. Baru, mě se to taky stalo :D slyšela jsem sousedy a raději jsem si vzala sluchátka :D Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D uff, jsem ráda, že nejsem sama :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!