experiment

O facebooku se objevil před několika dny obrázek z laboratoře se slovy "kromě učení dnes zkouším i malý experiment..." a protože jsem slíbila Vám o tom napsat, tak také dělám. Tedy, usaďte se pohodlně, chytněte se madla, ať při výbuchu neuletíte a jdeme na to!


Dva týdny zpátky jsem si užila krásný víkend v Karlových Varech, o kterém píšu tady, bohužel měl za následek, že mé krásné peprmintové conversky dostaly dost zabrat a vypadaly, jako kdybych se s nima procházela bažinama, skoro jo. Ehm, protože jsou jedny z mých nejoblíbenějších bot, a protože jsem si je koupila ve Švýcarsku, na které často a ráda vzpomínám, rozhodla jsem se, že je v tom chudinky nenechám. Rozhodla jsem se je vyčistit. Ale jak?

Pátrala jsem po netu a jednou z variant bylo vyprání. Tyhle krásný už mám přes dva roky a ještě jsem je pořádně, kromě gumových částí nemyla, a tak jsem si řekla, že to risknu. Sice jsem na to četla rozporuplné názory, ale přijala jsem riziko a boty do pračky nakonec vložila. Vyprala jsem je na jemný program, na třicet stupňů a bez aviváže. Hned, jak jsem pračku pustila, jsem se začala děsit, co z ní po ukončení praní vyndám, to ale nakonec nevypadalo tak špatně...



















...pořádně jsem je rozevřela a nechala jsem je ve vaně odpočívat několik dní. Ano, máme ještě sprchový kout, takže hygiena zanedbána nebyla. Takže vysychaly asi týden. A výsledek je takový, že mám nové conversky...


...a tak jsem pomalu začala uvažovat o tom, že bych si koupila jednou i bílé, přestože jsem neskonalé prasátko...

A co vy? Máte conversky nebo plátěné boty? Jak se o ně staráte? Jak je čistíte?

5 komentářů:

  1. Mám čierne a biele converse, sú to lásky :D čístím ich dosť často, hlavne biele a podobným spôsobom ako ty ;)
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám takové tyrkysově modré, miluju je a proto je nikdy nenosím, když hrozí déšť a bahno :D Takže zatím čistím jen bílou gumovou část:) No a bílé si přeju strašně moc:) Do pračky bych se je asi bála dát, na druhou stranu je to asi jediná účinná metoda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám conversky tmavě modré s růžovou a za ten rok ještě žádnou očistou neprošly a kupodivu pořád vypadají skoro jako nové. Ale pravděpodobně bych je při větším znečištění taky hodila do pračky, protože žádná jiná učinná cesta nejspíš není. Potom mám ještě jedny hodně světlé mint plátěné Kappy, taky jsem se dlouho bála je vyprat a tak jsem je čistila ručně kartáčkem, ale dělalo to fleky...takže jsem to taky riskla a nelituju, jsou zas jak nové :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nosíme, pereme a i po několika letech vypadají pěkně... m. http://living-arms.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já peru kecky úplně běžně, nevidím na tom nic divnýho :) Když je dáš normálně na sluníčko, uschnou do druhýho dne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!