den dospělých dětí

Není mi pět ani deset a i tak jsem včera oslavila s rodiči den dětí. Ani má sestra není ve věku, kdy by se dala označit jako dítě, ale co. Slavíme den matek, tak proč ne den dětí. My doma všechny tyhle události bereme jako příležitost být spolu a nikoli se obdarovat veledarama, i když jsme se ségrou také nějakou tu maličkost dostaly, to ale nebylo všechno, takže jaký ten můj den dospělých dětí vlastně byl?

zdroj
Ráno jsme si dali rodinnou snídani, rozpekli si v troubě sobotní rohlík, popíjeli bílou kávu a povídali si o tom, co nás v týdnu čeká a nemine. Já už jsem byla myšlenkami napůl na cestě, to je hol úděl nedělí, kdy mířím z domova zpět do Brna. Plánovali jsme také návštěvu u babičky a tak různě. Ještě před snídaní nás rodičové obdarovali maličkostmi. Vzhledem k tomu, že mají doma dvě dcery, tak to byly převážně kosmetické drobnosti, které člověk prostě potřebuje. Mě se osobně trefili do potřeby, dochází mi deo a dostala jsem hned dva. Po smetení drobků ze stolu jsme se pak rozešli každý svým směrem a sešli se až kolem třetí.

Tou dobou jsem já s mamkou měla za sebou návštěvu babičky a už jsem si jen dobalovala pár věcí s sebou do Brna, hlavně nic nezapomenout! A co bylo vrcholem dne? Jízda po D1? Nikoli, vynikající pozdní oběd v čínské restauraci v Hostivici u Prahy. Ach, ano, teď většina z Vás ohrne nos se slovy: "tolik povyku kvůli čínské restauraci, těch je všude plno", ale věřte mi, že tahle není jen tak ledajaká.

Vaří zde kuchař, co v Číně doopravdy byl. Je to člověk s dlouholetou zkušeností, svou restauraci měl v Praze na Arbesově náměstí ale i v Berouně na Husově náměstí. A dnes vaří v Hostivici. Já osobně mám spoustu vzpomínek z dětství spojených s berounským působením pana Suchého, tak se mimochodem výborný pan kuchař jmenuje. Například, když jsem si chtěla zkusit, zda ta kovová deska, co nám dali na stůl doopravdy pálí. Věřili byste, že to fakt pálilo! :-D No, to jsme odbočili... Takže včerejší den dětí... Dojeli jsme do Hostivice, usadili se na rezervované místo. Ano, je lepší si udělat rezervaci, protože se tam dveře netrhnou. Když budete mít štěstí, potkáte tam také někoho slavného ;-) Obsluha je příjemná, usměvavá a výběr je přiměřeně široký. Co jsem si o "svém" dni vybrala já? 


Jako první šel na řadu kantonský závitek, je plněný masovou směsí.


Poté následovala čínská polévka, zjistila jsem, že chutná jinak oproti té mojí, protože je asi z kuřecího a zároveň kachního vývaru.


Jako hlavní chod jsem si objednala klasickou rýži a vepřové kung pao, s chilli papričkami...


...a že psalo!


A na závěr jsem si pro schlazení a jako sladkou tečku dala kopeček vanilkové zmrzliny.

A jak jste strávili den dětí vy? A co říkáte na mé sváteční menu? Máte rádi exotickou kuchyni?








1 komentář:

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!