333: giveaway

Tento příspěvěk má kouzelné číslo 333, a protože přišel ve chvíli, kdy jsem úspěšně zakončila letní semestr, rozhodla jsem se mou radost rozšířit o tu Vaši a připravit pro Vás giveaway.



Soutěži se bude o tři balíčky, vždy se jedná o lepítka, která jsem pečlivě vybírala a pak také jeden pár náušnic.
1. 


2.


3.


A co musíte udělat pro to, abyste je mohli vyhrát? Být čtenářem blogu přes GFC nebo fanouškem blogu na facebooku (zde). Do komentáře mi pak ještě napište, co se Vám na mém blogu líbí/nelíbí a popřípadě, co Vám tu chybí. V podstatě tedy zpětnou vazbu a také email, přes který Vás budu moci o výhře informovat. Komenáře můžete vkládat do 30. června včetně.

Výše uvedené podmínky jsou povinné a bude kontrolováno jejich plnění, pokud výherce nebude některou z podmínek splňovat, bude z giveaway vyřazen a bude vybrán tak výherce nový, který všechny podmínky splnil!

Výherce bude vyhlášen v pátek 4. července na facebookovských stránkách blogu.

7 komentářů:

  1. Ahoj Baruš, mic pěkná GA, ráda se zapojím a taky zkusím štěstí :) Gratuluju k úspěšnému zkouškovému a ten počet příspěvků je úctyhodný :))
    Na tvém blogu se mi líbí jeho různorodost/všestrannost-není tématicky omezen a to mi moc vyhovuje. Taky se mi dobře čte to jakým způsobem píšeš a to je pro mě rozhodující :)
    Sleduju přes GFC jako Kami La a můj mail je hor363@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc gratuluju. Já mám ve středu poslední zkoušku, tak snad to půjde a budu taky volná:)) Moc se mi u tebe líbí kulturní tipy a příspěvky týkající se jídla. Navíc jsem se od tebe dozvěděla, že už si nemusím kupovat čtyři kuřecí prsa v balení, ale že už někde nabízí i jedno:D Bez legrace mi to zlepšilo život asi o třicet procent:)) Takže děkuju..

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvůj blog jsem narazila nedávno čistou náhodou a jsem za to ráda. Jsi originální a najdu u tebe všechny možné články na jakékoliv téma což je super, že nejsi jako všechny blogerky,které píšou jen o kosmetice ,ale jsi originální tím jak jsi všestranná.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Baru. Moc gratuluji :-) Ráda navštěvuji tvůj blog tady nebo na Fb. Baví mě číst tvoje příspěvky. Píšeš věci tak jak jsou. Nejsi zaměřená jen na jednu věc a to se mi líbí. Mám ráda tvé články ohledně jídla a Ikey, protože v nich vidím inspiraci. Ještě mám zkouškové, ale díky tobě se dokážu odreagovat :) Dneska jsem přemýšlela, jestli piji mléko ze sklenice nebo hrnečku :D Odpověď: Dříve jsem pila ze skleničky, jenže jsem byla líná ji dojít hned umýt, takže pak ten bílý povlak šel těžko dolů, a proto nyní piji mléko z bílého hrnečku :DDDD ;)
    Přeji Ti ještě více spokojených čtenářů a zůstaň taková, jaká jsi ;)
    katynavavrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj baru tez zkusim stesticko jeste sem nikdy zadnou cenu z giveaway nevyhrala.Nedavno sem slavila sve 18. Narozeniny atak chci zkusit trochu stesticka.Na tvem blogu se mi libi tve propracovane clanky o jidlech.Kvalita fotografii je dobra a to je dobre.Dost me zaujal clanek o tech lacich a nehtickach docela sem se tim inspirovala ty barvicky sou super.Sleduju tady tvuj blog a fcb stranku.Mej se hezky tva fanynka Kristyn

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása! Blahopřeju k úspěšně zakončenému semestru a ke 333 stříbrným stříkačkám! :) Balíčky jsou krásné, moc by mě potěšil slaďoučký balíček č. 3. :) Líbí se mi pestrost Tvého blogu, najdu tu spoustu témat a to je super, máš krásné fotečky, baví mě cestování a výlety, receptíky na dobroty, všelijaké různorodé recenze, sledovala jsem také se zaujetím Tvé úspěchy v 30ti denní výzvě, máš můj neskonalý obdiv a tleskám, jen tak dál. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj sleduji přes GFC, ode dneška :-) Na Tvůj blog jsem narazila, přes komentář, co jsi u mě zanechala a rozhodně toho nelituju. Bohužel Ti nemůži říct, co se mi tady líbí nejvíc, jelikož jsem přečetla zatím jen tři články... z těch se mi nejvíc líbil Š. food festival a hlavně fotky jídel co jsi u toho měla. Jsou moc krásné!!

    natalunka@centrum.cz
    kdyby náhodou tak se mi nejvíc líbí balíček č. 3 a potom č. 1 :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!