výzva B-Z

To jsem takhle jednou zase brouzdala místo učení po internetu a tu jsem narazila na tzv. 30ti denní výzvy. O co se jedná? Mnozí asi ví, ale pro jistotu. Jde o cvičební plán na třicet dní. Vždy je výzva zaměřená na nějakou problémovou partii. Každý den se zvyšuje zátěž, počet minut, které cvičíte nebo počet cviků. V rámci těch třiceti dní jsou taktéž odpočinkové dny. Doporučuje se samozřejmě změna jídelníčku a mnozí v odpočinkové dny chodí běhat na brusle a podobně. A jak se to týká mě?


Já nejsem na žádné hurá akce, nejsem megaloman, sice se často nadchnu, ale zjistila jsem v poslední době, že potřebuju na cvičení parťáka. A vzhledem k tomu, že moje milovaná Lucka, co se mnou chodila na FitDance se učí doma na státnice, já jsem osiřela a sedím doma na zadku jak pecka. Kdo čtete blog pravidelně víte, že se ještě přidaly problémy se zánětem šlach. No, prostě ideál! Ale od minulého týdne jsem si naplánovala takový odlehčený jídelníček. Spočívá to v tom, že jsem prakticky vynechala smažené, pečivo jsem nahradila pufovanými plátky se sojou a omezila jsem sladké na minimum. Musím říct, že se nejedná o žádnou dietu!!! A když jsem v pátek koumala na netu, narazila jsem po delší době opět na tuhle výzvu a řekla jsem si, proč to nezkusit. Nejde o to, že bych čekala nějaké extra výsledky, ale věřím, že mi to pomůže se nastartovat a hlavně jsou to cviky, které zvládnu i "bez" pravé ruky. Co mě tedy čeká?

zdroj
Dala jsem se do výzvy na břicho a zadek. Cviky na břicho jsou sedy-lehy, šikmo a přímo, a prkno. Na zadek jsou dřepy. Začíná se na počtu dvaceti sedů-lehů šikmo na každou stranu, dvaceti sedů-lehů přímo a deseti vteřin prkna. Poté následuje padesát dřepů. Každý další den se přidává až se člověk dostane do finále, kde ho čeká 130 sedů-lehů na každou stranu i přímo, 120 vteřin prkna a na závěr 245 dřepů. Zní to šíleně? Já vím, ale řekla jsem si, proč to nezkusit. A abych na to nebyla sama, založila jsem tady na blogu štítek na tuhle výzvu. Můžete mi držet palce nebo se do toho pustit se mnou.

zdroj
Dneska je to čtvrtý den, tedy odpočinkový. Jakou volím náhradní aktivitu? Učení a běhání po městě. Myslím, že to prozatím stačí. Svaly cítím každé cvičení víc a víc, ale jinak druhý den vždy v pohodě. Cvičím obvykle ráno po sprše a před snídaní. Zatím se cítím skvěle a mám pocit, že to zvládnu, tak mi držte palce!

Co vy a výzvy? Vyzkoušeli jste nějakou? Nebo s nimi nesouhlasíte?

6 komentářů:

  1. Na motivovala jsi mě, jdu do toho s tebou :) díky :) Šárka :)

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost! ;-) tak ať ti motivace dlouho vydrží! :-)

      Vymazat
  2. Taky pořád přemýšlím, že bych do něčeho takového šla. Možná se hecnu a taky se přidám :-D. Každopádně držím palce ať dojedeš až do konce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Nepřemýšlej a jdi do toho! ;-) Kdo moc přemýšlí, většinou se nikam neposune. ;-) Zkus to a když to nevyjde, nevyjde, ale alespoň budeš vědět, že jsi to zkusila :-)

      Vymazat
  3. Týýýýbrďo, 120 sedů-lehů, já jich dám stěží těch 15, co po mě chce moje výzva :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsem v polovině, tak uvidíme, jak to dopadne ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!