TUNGSRAM, kafe v retru

Dneska Vás, moji milí, čeká trochu návrat v čase, ale můžete si jej vyzkoušet v naší době. O čem že to bude? O kavárně, kterou jsem objevila před nedávnem v Brně. Jsem tu sice od září, ale stále objevuji nová a nová zákoutí a místečka, kde chci trávit svůj volný čas.



Kavárna se jmenuje Tungsram. Lokál není velký, je tam jen pár míst a musím říct, že zahrádka před kavárnou je větší než samotná kavárna, ale obojí v parádním stylu. Obsluha je příjemná. Nabídka není nijak extra široká, ale řekla bych, že dostačující. Nepotřebuji číst telefonní seznamy i v kavárně, doma při učení to naprosto stačí. Prostředí je trochu retro...


Interiér je rozsvícen takovými zajímavými světly na pruhované stěně, které si mi mimochodem doopravdy líbí, kombinací bílé, světle a tmavě modré a černé nikdy nic nezkazíte.


Interiér je vyplněn tmavým nábytkem a barevnými doplňky.


Jinak je nábytek jednoduchý, u stolů jsou z jedné strany lavice a z druhé retro židle. Dalším kusem nábytku je samozřejmě bar a starý nefunkční jukebox.


Kávu Vám naservírují s mlékem zvlášť a sklenicí vody. Já osobně bych ocenila víc mléka :-D


Minule jsem tam měla výbornou tarteletku s čokoládou a mořskou solí. Vše je čisté, hraje tam příjemná muzika a když tak o tom píšu, asi vím, kam příští týden vyrazím.

Také máte svá oblíbená místa, kam pravidelně chodíte? Nebo objevujete stále nová?

2 komentáře:

  1. Dala by som si take dobre espresso :) urobila si mi chut uz viem kam povedu moje poobedne kroky :)


    Posledny den giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem na víkend mimo Brno, ale v týdnu se tam určitě vydám! ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!