tentokrát mě Švédové trochu zklamali

Musím říct, že jsem se do Ikea tentokrát doopravdy těšila, měli jsme jet s přítelem, pozorně si prohlédnout stůl a židli pro mě do našeho společného pokoje. Ano, nebudeme mít místa nazbyt, ale jsme skromní a určitě to zvládneme. Nicméně zpět k nákupu. Lidí, jak jsem očekávala, bylo v Ikee poměrně dost, co tam ale scházelo, byly věci, co jsem si vybrala z tepla domova. A co jsem si nakonec odnesla?













Začnu tím, o čem jsem již psala. Hledali jsme ideální stůl a židli. Obojí jsme našli s přehledem, dokonce jsme se i shodli, i když jsem nadhodila, zda stůl budu potřebovat, když už v pokoji jeden je. Dostala jsem odpověď, že ano, že každý potřebuje SVOU pracovní plochu. Tiše jsem přikývla a nic už neříkala. A tady jsou oba krasavci, temně hnědý stůl a zářivě červená pohodlná židle.



















Musím ale říct, že dneska jsme si byli tyhle dva kusy nábytku jen prohlédnout a zakoupíme je později. Jak jsem avizovala tady chtěla jsem mému milému koupit polštář, protože spí na složené dece. I tentokrát zavrtěl hlavou, že ho nyní nepotřebuje, a tak jsem opět polštář vrátila k ostatním a ukořistila ten svůj. Ode dneška mě trápí rýma a kašel a v noci jsem už nevěděla, co si pod hlavu dát, a tak jsem využila této nabídky za celých 29,-Kč!


Měla jsem v plánu si koupit skleničku s plameňákama, ale neměli jí. Fakt ne. Nemohla jsem ji najít. A ta s indiánským designem mě až tak v reálu neuchvátila, přestože k ní měli ubrousky, tak snad příště, až půjdeme pro stůl a židli. Tvořítka na led jsem si nakonec z Ikea také nepřivezla. Ne, že by je neměli, ale došlo mi, že je mám doma a že můj milý s ledem nic nepije, takže to dva týdny vydržím a dovezu si kytičkové tvořítko z Berouna.
Dál jsem na seznamu měla závěs do koupelny, ten měli, takže jsem si ho mohla odškrtnout. Na závěr oddělení s doplňky mají svíčky. To by bylo, abych si nějakou neodnesla. Svou vůní mě zaujala svíčka šedivá, na víčku má kameny a mističku asi se solí. A ta vůně? K čemu bych to přirovnala...Když si k tomu přivoním, cítím nějakou jarní květinu a zároveň drahé mýdlo. To je co? Já neumím popisovat vůně, to si do Ikea raději zajeďte sami a očichejte si ji!


A svícny na úvodní fotce? Ty mě chytly za srdce, ale dneska jsem jim musela říct ne. Rozhodně pro ten prostřední si ale do Ikea dojedu, za necelých padesát korun totiž stojí! A když už jsme u těch svíček, tak jsem si jich tu zapálila hned pět, to abych si brzy mohla rozsvítit tu šedivou krásku. A co vy a svíčky? Máte rádi vonné nebo neutrální? A zapalujete si je vůbec nebo je máte jen jako dekoraci?

Foto by IKEA

4 komentáře:

  1. Pěkné úlovky Baruš :) Já mám vonné svíčky ráda, ale nejčastěji doma pálím klasické čajové a k tomu aroma lampičku na různé vonné olejíčky, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě vonným olejíčkům nepřišla na "chuť", takže proto svíčky :-)

      Vymazat
  2. já miluji svíčky z Ikea (tu velkou ve skle) krásně voní

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem pyroman, takže miluji svíčky jakéhokoli druhu :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!