single za 27,- Kč

Singles, neboli lidé, kteří žijí sami. Řekla bych, že je to fenomén dnešní doby. Nebudu se věnovat tomu, jaká to má pozitiva či negativa. Byla jsem dlouho single a nyní jsem šťastně v páru, toť můj osobní postoj. Ale tato problematika se netýká jen těch, kteří nemají stálého partnera, ale taktéž studentů, kteří bydlí na koleji. A o čem je řeč? O balíčcích masa pro jednoho!

zdroj a zdroj















Ano, pokud si budete chtít ukuchtit něco malého nebo jen pro jednoho, zajděte do Alberta. Od letošního jedenáctého dubna v řeznictví v Albertu balí plátky vepřových medailonek, vepřové krkovice, vepřové pečeně, plece nebo jednu porci mletého masa. Když pominu kvalitu masa v Albertu, mnohým vyhovuje, tak mi to přijde jako fér nabídka. Kuřecí řízek si jeden koupíte, pravda, v supermarketech, kde mají masný úsek, Vám uříznou i jeden řízek, ale kde ne, tam si nemusíte kupovat půl kilové balení nebo dokonce balení rodinné.

A dneska se zeptám, kam chodíte pro maso? Do uzenářství k řezníkovi nebo do supermarketu?

5 komentářů:

  1. :D Díky za info, taky mě štvou ty půlkilové porce. K singles nebo nesingles se raději vyjadřovat nebudu, to je na dlouhé povídání a debaty :)
    http://www.knihakeknize.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš zač ;-) taky ty velké balíky nesnáším... :-D

      Vymazat
  2. :D tak tenhle článek mě pobavil :D maso mi zatím obstarává maminka, ale od září se stěhujeme s přítelem do svého takže mi to začne taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je právě ono, až když člověk opustí hnízdo, zjistí, jak je vaření pro jednoho či pro dva hrozně náročné..

      Vymazat
  3. tak pokud má doma člověk mrazák a místo v něm (což je občas problém :D ), tak se dá větší balení masa rozdělit do měnších balíčků a je to :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!