počítám a nevzdávám

Jak víte, dala jsem se na 30ti denní výzvu - cvičím na břicho a zadek. Chtěla bych i ruce, ale zatím mám stále ortézu na pravé ruce kvůli šlachám, takže packy budou muset ještě počkat. Dneska už mám za sebou šest dní cvičení a právě probíhá druhý odpočinkový den. Jsem tedy u osmého dne ze třiceti. A jak mi to jde? 



Cvičení mě stále baví, cvičím ráno po probuzení, pak si dám sprchu a hned se cítím líp. Abych si cvičení zpříjemnila, pouštím si hudbu. Na posilování břicha Marpa...


A na dřepy, abych byla v tempu, si pouštím Jasona Derulo.


Jsem na následujících číslech, včera jsem odcvičila 45 sedů-lehů na obě strany a přímo, dala jsem si 30 vteřin prkna a také 80 dřepů. Cítím horní část břicha a spodní část stehenních svalů, ale cítím se skvěle, a tak rozhodně budu pokračovat dál!

Jak jste na tom Vy? Dali jste se také do některé z výzev? Cvičíte pravidelně?

2 komentáře:

  1. Já nejsem pro každodenní cvičení stejných partií a hlavně cvičení bez rozehřátí...ale jo, taky sem na začátku cvičení takovouhle výzvu cvičila a taky ráno...je to pak fajn pocit :-) Já sem zas po vypalování bradavičky na patě, takže já naopak můžu cvičit jen ruce a břicho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru to jako start a takový experiment :-D A centimetry mizí, což přidává energii ;-) Držím palce, aby se pata brzy zahojila! :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!