píseň TAG

Jsem citlivý člověk a reaguji na písně. Nostalgicky vzpomínám, když nějakou slyším, a tak jsem neváhala ani moment, když jsem tento tag viděla. Tak snad Vás bude bavit. Jdeme na to...

zdroj
  1. Píseň, která Tě rozesměje...
              ...musím říct, že poslední dobou mi úsměv na tváři vykouzlí Zaz a to konkrétně Comme ci comme ca...


2. Píseň, která Tě nutí napsat miluji Tě...

...tak tohle bude docela těžký oříšek...ehm...zamilované písničky mám ráda, ale která z nich by mě donutila napsat miluji Tě? Už to mám, Carla Bruni by mě k tomu přinutila a její Quelqu´un m´a dit...v této písničce je právě tolik nostalgie, už je to čtyři roky...



3. Píseň, která Ti připomíná domov...

...ani ne tak domov jako rodinu, je to písnička, kterou jsme si hrávali cestou na dovolené v autě...Kabát a Raci v práci...


4. Píseň, která se Ti ohrála...

...to by byl dlouhý seznam. Já mívám období, kdy se mi nějaká písnička líbí a hraju si ji stále dokola, až se mi ohraje. Pak ji dám na chvíli k ledu a zase se po čase k ní vrátím. Jednou z této skupiny je například od Adele Someone like you...


5. Píseň, která se Ti libí a přitom umělce nenávidíš...

...zde neváhám ani minutu, u umělce je to lehké, jsou to Chinaski a ta písnička se jmenuje Hlavolam...


6. Píseň, která Ti připomene dětství...

...ani tady jsem nemusela nijak dlouze přemýšlet. Jde o Buty a jejich Františka Dobroty...


Je to písnička, kterou pouštěli v Esu, které uváděla Tereza Pergnerová, víte o jaký pořad jde, že jo? Hráli jí, když jsme byli na chalupě s rodiči a další bandou lidí a hromadně jsme si ji zpívali.

7. Píseň, kterou máš ráda, ale je Ti hanba to přiznat...

...hihi, už teď se červenám. Je to písnička, na kterou jsme cvičily s ženskýma na FitDance a jde o Britney Spears a Workin´B*tch...


8. Píseň, u které se Ti líbí text...

...naposledy mě za srdce chytil Marpo a jeho Emma. Je to krásná písnička s nádherným textem i videoklipem...


9. Píseň, která Tě ráno probouzí...

...dost se to mění. Momentálně jsou to Siluety od Mandrage...


10. Píseň, která Ti připomene Tvoje nejlepší kamarády...

...další oříšek, já totiž nemám ráda označení nejlepší kamarádi. Hodně cestuju a nejbližší jsou mi obvykle ti, které potkávám v danou chvíli nejčastěji, což by mohly být mé spolubydlící. A písnička, která mi je zaručeně připomene je Barbína od Xindla X...


11. Píseň, která Tě nutí plakat...

...ani na moment neváhám, je to Jizva na rtu od Nohavici. Připomíná mi období, které bylo krásné, ale vzpomínka na něj je bolestivá, protože už se věci mají jinak. Holt, čas běží a třeba to spraví...


12. Píseň, která Ti připomene osamělost...

...no, já asi nikdy nejsem sama, ale když se cítím sama, většinou mi hraje The Fox od Ylvis, protože to mi vždycky zvedne náladu...


13. Píseň, kterou si ráda zpíváš...

...já si zpívám jen pro sebe, protože by se můj zpěv dal použít jako zbraň hromadného ničení, ale když jsem doma sama a zpívám si, tak je to většinou něco s čím se probudím nebo slyším v rádiu, takže například Just give me a reason od Pink...



14. Píseň, kterou nenávidíš...

...tohle měla být poslední písnička, ale nechtěla jsem končit negativně. Nemám ráda písničku Tabáček od Chinaski, proto ji sem ani nebudu dávat :-D


15. Píseň, která odpovídá Tvému stavu mysli v dnešní den...

...můj stav mysli je dost omezený, bolí mě ruka, vařila jsem boeuf bourguignon, budou dávat hokej, čeká mě ke svačině dezert Pavlova, takže volba padá na Paramore a jejich Ain´t no fun...


Tak, a to je vše. Pokud jste se pročetli a propouslouchali až sem, gratuluju Vám, přeji pěkný den a pokračujte v tomto TAGu.

4 komentáře:

  1. tohle je skvělý článek! Už asi půl hoďky pročítám blogy, a konečně jsem narazila na něco jiného, než módu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju za milý komentář, fakt mi udělal radost ;-)

      Vymazat
  2. Skvělý tag a i dobrý výběr písniček :)) Co máš proti Chinaski? :D
    Tenhle tag se mi moc zalíbil, tak ho možná taky zkusím někdy vyplnit :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne proti Chinaski jako proti Malátnému, mám s ním nějaký osobní problém, prostě ho nemůžu vidět. Jo, a taky mají nepříjemné merchandaisery :-D ale děkuji za milý komentář a určitě tag vyplň, docela jsem se u něj zasmála i zapotila :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!