na rýmu a kašel...

...lék si našel, jeden z reklamních sloganů, o kterých si asi každý myslíme své. Některé jsou lepší a některé horší, to je ale na jiný článek. Dneska přicházím s pár radami, které mě momentálně zachraňují při chřipce/nachlazení a zajišťují tím moje alespoň částečné fungování. To by pro začátek stačilo a jdeme na ně!


























Před čtyřmi dny přišlo pálení v nosohltanu, které mi vždy signalizuje, že přijde rýma. Spolu s ní ale přišel i kámoš kašel, který si obvykle dává víc na čas, a tak jsem nelenila a zaskočila jsem si pro vitamíny a pro průduškový čaj od Teekanne.


Samozřejmě jsem zapojila i nějaké ty medikamenty, ale musím říct, že nejsem jejich velkým zastáncem a snažím se vše řešit nějakou alespoň trochu přírodní cestou. Dneska jsem byla ve městě doplnit zásoby ovoce a zeleniny, nakoupit druhou krabičku průduškového čaje, mám pocit, že dřív bylo v krabičce víc než deset sáčků, a při nakupování jsem si všimla, že mají v Tescu bylinky v akci. Jako čerstvé do květníku, a tak jsem ji ulovila. Tu moji oblíbenou, na kterou se vždy všude ptám. Už si ji budu moci připravit doma sama. A o kom je řeč?


Ano, o mátě Martě. Jméno bylo jasné hned. Ještě se musím podívat, jak se o tu krásku starat, abych si mátové čaje mohla dělat, co nejdéle. Ty jsou totiž mojí velkou slabostí a kdekoli je mají v nabídce, tam nahradí kafe na první příčce. Co víc, konečně jsem našla smysluplné využití květináče, který jsem si koupila v zimě v Ikea, článek o tom, co jsem přihodila do koše k němu, si můžete přečíst tady.

A to je z mého rituálu vše. Mnozí určitě namítnou, že bych měla zařadit med a zázvor, ale těm jen vzkážu, ten Barunka nepapá, nechutnají jí. A nyní už šupem do peřin s čajem a dobrou knihou. Na článek o ní se můžete, vzhledem ke studijní době, těšit někdy v průběhu června. Pěkný den!

2 komentáře:

  1. Mmmm mňam ! :) Takéto ovocné šaláty resp. len nakrájané ovocie ja teda veľmi obľubujem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já můžu ovoce v jakékoli podobě ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!