moje slabost

Někteří z Vás ví, že jsem kdysi provázela na Karlštejně. Od té doby mám slabost pro vše, co je s Karlem IV. spojeno, více či méně. Tento víkend jsem strávila v Karlových Varech a před nějakou dobou jsem (zde) četla o pseudogotické rozhledně nad lázeňským městem, a tak jsem si umanula, že mě tam můj milý rozhodně musí vzít, až tam pojedeme, což se také stalo...


Vyrazili jsme ráno, svezli jsme se na Dianu, rozhlednu, první lanovkou. Měli jsme téměř soukromou jízdu a slečna řidička byla milá. Diana se zatím probouzela, ale my jsme se na ni nechystali, našim cílem byla ta Karlova, a tak jsme se na horní stanici hrnuli k mapě a rozcestníku ve víře, že nám pomohou, leč opak byl pravdou.


Na rozcestníku totiž Karlova vyhlídka nebyla a na mapě sice ano, ale ta nebyla standardní, jen kreslená, takže zkreslená a totálně nás zmátla. Takže jsme hned na začátku túry špatně odbočili, a tak se stalo, že jsme kopec, na kterém je Diana, obešli po vrstevnici. Nebylo to ale ke škodě, protože jsme objevili spoustu krásných míst. Les po sobotním dešti voněl a právě se probouzel do nedělního rána.


Všude byla spousta zeleně, až z toho skoro bolely oči.


Kromě zeleně je ale v tomto ročním období les plný i barev, například temně růžové...


nebo fialové...


...také se v lázeňských lesích dají nalézt úžasné objekty, které ale zahalily pavučiny a nikdo se jim nevěnuje jako tomuto léčebnému objektu.


A tak se stalo, že jsme došli na Jelení skok dřív než na Karlovu vyhlídku, cestou jsme ale narazili na nějakého pocuchaného holoubka, který si z posledních sil popíjel z kaluže.


Z vyhlídky Jeleního skoku jsme se podívali zpět k Dianě, poskočili jsme radostí při objevení normálního rozcestníku, udělali pár obrázků panoramat a vydali se ke Karlově vyhlídce.


Cesta k ní byla tedy dlouhá, ale krásná. Poslední metry jsem chvátala, jakoby mi snad mohla rozhlednička utéct, ale dočkala jsem se a byla to doopravdy podívaná!


Výlet byl prima, moc jsme si to užili a hlavně moje nohy. Domů jsem došla jak to čuně. Po dešti bylo v lese mokro, takže boty i nohy jsem měla od bláta. Teď se tedy naskýtá otázka, můžu Conversky vyprat? Po chůzi do kopce mě bolí zadek i lýtka, takže na dopolední procházku delší dobu nezapomenu!


Necháváte se články, ať už v novinách nebo na internetu, inspirovat k výletům? Nebo Vás zaručené cestovatelské recenze nechávají chladnými?

4 komentáře:

  1. Jeee to je paráda :-) Už se těšim až po státnicích taky vyrazim někam ven, z města ;-)
    Já Conversky vyprala a přežily bez újmy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zbývají čtyři zkoušky a taky už se těším, až bude po nich a budu se moci věnovat jiným věcem než škole ;-) Conversky jsem zkusila dát do pračky, tak uvidíme :-D

      Vymazat
  2. Supr fotoreportáž :)) V Karlových Varech jsem zatím nebyla, mám to přes celou republiku.. Jinak občas se taky nechám inspirovat :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Taky mám teď KV, z Brna, přes celou republiku, ale přítel tam má rodinu, a tak tam čas od času zavítáme. Je to krásné město a ty okolní lesy jsou úchvatné, mohu jen doporučit ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!