když o víkendu prší

Tak je třeba využít nepřízně počasí k aktivitám, které by za pěkného počasí byly jen plýtváním času. Nás, mě a mého přítele se tentokrát týká návštěva Ikea. Plánujeme se sestěhovat, prý mi bude zakoupen psací stůl a židle, tak se jdeme podívat, co by se nám líbilo. V rychlosti jsem prošla web Ikea a přináším Vám krátký náhled na to, na co se dnes podívám a co si možná odnesu domů.

Naplánovali jsme si, že se výjimečně půjdeme podívat i do vrchního patra, tedy od vchodu nezapadneme rovnou mezi doplňky. Docela se na to těším, úplně mám před sebou scénu z filmu 500 days of Summer. No, uvidíme ale, kolik lidí dostane stejný nápad, takže je možný, že odtamtud docela rychle prchneme. Kromě židličky a stolku mám v plánu hodit oko na tyto produkty:

cena: 39,- Kč
Džbán na vodu, už se nemůžu dočkat, až do něj nahážu plátky citronu, kusy ledu a mátu. 

cena: 39,-Kč/65ks
Dál mám na seznamu papírové formičky na muffiny, už se nemůžu dočkat, až nějaké upeču, ale uvidíme, jak velké budou. Chtěla bych takové ty vysoké a relativně velké.


















Spolubydlící chce koupit závěs do sprchy. Vybrala si klasický modrý, ale tyhle dva zaujaly mě.

cena: 99,-Kč
Určitě se podívám i na polštář, protože já takový mám a je geniální, oproti tomu přítel nemá žádný, tak třeba vybereme nějaký pro něj.

cena: 19,- Kč

















To by nebyla návštěva Ikea, abych si nepřivezla domů nějakou tu skleničku, a za tu cenu! Uvidíme ale jak budou vypadat v reálu, protože v zimě jsem tam jela pro jedny moc pěkné, ale aplikace na skle byla hrubá a čekala jsem, že by se brzy ošoupala, takže jsem je nakonec nekoupila.

cena: 25,-Kč
A na závěr snad nějaká ta tvořítka na led, jejich tvary mě fakt baví, ještě mají tvar tyčky a srdíček. 

A co vy, jak trávíte zamračené a deštivé dny? Chodíte do muzeí, na hrady a zámky nebo užíváte pohody a klidu v bezpečí domova podobně jako Jack Nicholson a Diane Keaton ve filmu Lepší pozdě něž-li později?

Použité fotky jsou samozřejmě z internetových stránek firmy IKEA.

4 komentáře:

  1. v Ikei človek vždy nechá kopec penazí :) Teda aspon u nás to tak je, ideme po dve veci a donesieme ich 10 :D.
    Inak formičky na lad v tvare srdiečok mám :ň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, výlet do ikea se vždy prodraží, to je jako jít s dětmi do krámu :-D

      Vymazat
  2. Supr tipy, nejvíce se mi líbí ten čb sprchový závěs, sklenička s plameňáky a čb polštářek, mám holt slabost pro ty černobílé věci :) Tak dobře pořiďte :) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad jo, pak sem dám určitě článek o tom, jak jsme byli úspěšní ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!