jen tak málo stačí...

...a máte z klasického obyčejného jídla pochoutku, která Vám udělá radost! Potěší oko i chuťové pohárky. Já jsem dneska například pekla kuře, ano, zase. Je to jedno z mých oblíbených jídel, přiznávám. A jak se dá tento pokrm ozvláštnit a vytrhnout ze stereotypu?


Ano, stačí při pečení do pekáčku ke kuřeti přidat pár snítek rozmarýnu, získáte tím ovoněné kuře, které jinak chutná jako normálně, ale líp voní...tak, že kocourek Kolombo se nechtěl ode mě při obědě odlepil a bez studu loudil a žebral.


Prostě kromě soli a másla na kuřátko položíme i pár zelených větviček a kouzlo je na světě!


Jak jsem už říkala, ráda si hraju s vařením i servírováním.


Oběd byl vynikající! Kuře s rozmarýnem a bramborovou kaší je pro mě znamením domova jako útulného útočiště, kam se schováte před spěchem, stresem a lidmi.

Dobrou chuť!

Co vy a bylinky? Používáte čerstvé?

5 komentářů:

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!