jednou za rok

Po čtyřech letech chození po pražském Smíchově, kdy jsem každý den procházela na Andělu z metra ke škole. Musela jsem se prodírat davy lidí, kteří mi neustále něco nabízeli. Otrávilo mě to natolik, že kdokoli se ke mě na ulici přiblíží, už preventivně říkám: "Ne, děkuji." Při slově "přispějte" se mi dělá nevolno, ale v jednom případě každý rok udělám výjimku.



Jedná se o kytičkový den, o kterém jsem si dodneška myslela, že je 12. května. Jsem ostuda, já vím. Nicméně, každý rok už určitě deset let si kytičku kupuji a hrdě nosím. Je to dle mého jedna z mála smysluplných akcí.

Co vy a různé sbírky? Přispíváte? 

6 komentářů:

  1. Taky mám už docela alergii na různé "nabízeče" na ulici.. Bohužel někdy bych i ráda na něco užitečného přispěla, ale často ten způsob mi hodně vadí. Kytiček mám ale doma taky několik ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je toho strašně moc, těch "nabízečů" a člověk nemá šanci se v tom zorientovat, pak i ty dobré (sbírky) nejsou důvěryhodné a nevyberou tolik, kolik by mohly...

      Vymazat
  2. Já chci taky :( Nikoho jsem nepotkala :( Jinak u mě je giveaway, kdybys chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj přítel taky ne, ale já je potkala několikrát

      Vymazat
  3. Souhlasím s úvodem - zrovna na Andělu je to šílené, tam je koncentrace "výběrčích" dost vysoká. Nicméně k téhle akci se pravidelně přidávám také, má už nějakou tradici, prestiž, věřím tomu a navíc má opravdu nějaký smysl)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, tohle je JEDINÁ akce, které věřím, a proto se k ní připojuji již několik let

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!