jde to

Ano, doopravdy to funguje. Dneska přicházím s výsledky po splnění poloviny 30ti denní výzvy. Neříkám, že se mi pokaždé cvičit chce, ale držím se a makám dál. Jestli už jsou vidět nějaké výsledky? Čtěte dál...

zdroj

Pravdou je, že poslední dva víkendy nebyly z pohledu výživy nějak ultra ideální, ale i tak centimetry mizí. Nejvíc znatelné změny jsou na břiše nahoře, tedy pod prsama, kde z bůhvíjakého důvodu centimetry neměřím. A hmatatelné změny na stehnech. Kromě cvičení dle rozpisu výzvy nedělám nic extra kromě chůze, protože zánět šlach se mě nechce pustit, tak si nelajznu jít na brusle, kdybych na tu ruku upadla, nebo třeba někam na cvičení, už tak ta ortéza smrdí dost! :-D

Co se týče jídelníčku, tak ten je teď takový zvláštní. Snažím se jíst zdravě, vynechala téměř veškeré pečivo. Jím hodně zeleniny, hodně piju. Vody spolykám za den dva až tři litry. Zní to všechno krásně, ale samozřejmě občas trochu zhřeším. Příkladným hříchem jsou zdravé brownies, na které Vás recept nemine.

A nyní k těm výsledkům. Nebudu sem dávat shozená kila, protože vzhledem k tomu, že svalovina na stehnech přibývá, nečekám, že by se ručička na váze skláněla směrem k nule. A dalším důvodem, proč sem váhu nenapíšu je fakt, že v Brně váhu nemám, takže jsem se nezvážila před výzvou, tedy hodnoty, které zjistím zítra, nebudu mít s čím porovnat. 

Prsa - tady žádná změna nenastala
Pupík - zmizelo šest centimetrů
Podbřišek - žádná změna
Zadek - tři centimetry jsou pryč
Stehno - dva centimetry se se mnou rozloučily
Lýtko - stále stejně "svalnaté" :-D
Paže - o půl centimetru mám víc v rukávu

Když se na to tak dívám, vzhledem k hříchům a aktivitě jsem v podstatě spokojená. Svaly při cvičení cítím víc a víc. Při prkně se třesu, ale cítím, že při něm zabírá břicho ne záda, což je super pocit. 

A jak jste na tom s cvičením vy? Držíte nějakou kůru před létem? Hubnete do plavek?

10 komentářů:

  1. To jsou super výsledky! A pěkná motivace do dalšího snažení co? :-)
    Já mám 2 týdny (vlastně už ani ne, aaaaaa) před státnicema, takže půl dne nejim jak mam staženej žaludek a půl dne se cpu čokoládou. Necvičim, páč neni energie a když je, tak si řikam, že jí radši věnuju učení. No už aby to bylo za mnou :-)
    Pouštíš se do další výzvy? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to skvělé výsledky, které jsou nejlepší motivací, jakou si umím představit! ;-) Zatím jsem v polovině výzvy, takže se po žádné další nepoohlížím, ale kdo ví, až to skončí.... Doufám, že už budu mít v pořádku ruku a budu moct chodit taky na brusle a cvičit, aby to cvičení nebylo jednostranné a abych mohla namáhat a cvičit také ruce ;-) Jinak, držím palce na státnice, uvidíš, že to zvládneš. Je to takové čtverná maturita, ale profesoři jsou hodní a pomáhají :-)

      Vymazat
  2. Dobře Ty! Nechápu, jak jsi mohla za půl měsíce dát pryč 6 cm z pupíku? Tak to kloubouk dolů! Já se na sebe taky nemohla koukat a cvičím (cca 20 den) a ubrala jsem na prsech, damn it!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protože jsem začínala jako obtloustlé prasátko a změnila jsem stravování, hlavně to dělá ta absence pečiva...Mě se prsa nehla, damn it, každá máme jiné preference :-D Tak ať ti jde cvičení ;-)

      Vymazat
  3. Tyjo to je super, držím palce, ať motivace vydrží, ale při takových výsledcích to snad nebude problém:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, musím souhlasit, je to skvělý motor! :-)

      Vymazat
  4. Gratuliji! U mněě teda po 30ti denní výzvě žádné velké změny nestaly, ale aspoň jsem se cítila lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono určitě záleží na startovací pozici ;-) a pocit je důležitý, asi i víc než kila a centimetry ;-)

      Vymazat
  5. Teda holka, ty seš hustá! :)) Držím moc palce, ať to jde dál takhle dobře (nebo líp!) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za milý komentář a za podporu, bez toho by to nešlo ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!