FOOD foto článek

Vzhledem k tomu, že mám pravou ruku stále mimo provoz, teoreticky (ale pšt, pan doktor by mi vynadal), a protože mě před několika dny skolila nějaká viróza, přicházím dneska s foto článkem a jak název napovídá, budou to fotky jídla. Vše, co mě za několik dní potkalo...

když nemůžu vařit, alespoň sbírám nápady do budoucna

...přišla jsem na chuť čerstvým bylinkám, a tak se poměrně často v mém repertoáru objevuje pažitková pomazánka...


...v kombinaci s další zeleninou, například rajčetem, je nepřekonatelná. Další bylinka, kterou mám doma, je skvělá do čaje. Horká voda s lístky čerstvé máty, Marty, je geniálním spojením...


...kromě čaje čerpám energii z různých druhů ovoce, podle toho, jaké se mi zrovna v krámu líbí...


...někdy samotné, jindy s jogurtem...

má slabost, mango
...čerstvé suroviny jsou teď hlavní částí mého jídelníčku...

vaječná omeleta se sýrem comté a zeleninou
...snídám slané, ale i sladké...

ovesná kaše s jablkem a mandlovými lupínky
...samozřejmě si občas i zahřeším...


...neslazená káva ideálně s něčím sladším, svědomí odlehčuji bounty v HOŘKÉ čokoládě...

domácí brownies
...a dneska jsem zkusila recept na domácí "zdravější" brownies, které jsou naprosto bezkonkurenční!!

A co vy? Přišlo do Vašeho jídelníčku jaro? Používáte v kuchyni bylinky? Jaké?

6 komentářů:

  1. Bylinky jsme vysadili na balkoně - pažitku a bazalku a neskutečně krásně zrovna bazalka voní a není nad tu čerstvou :)) Jídlo vypadá báječně, hlavně ty brownies!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se bavíš ;-)

      Vymazat
  3. Hm, ja zrovna celej den nejedla a ted tohle :D hned bych si neco dala
    Instagram

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!