dubnové radosti (i smutky)

Dneska přicházím s ukázkou toho, co mi poslední měsíc dělalo radost. Duben byl velmi náročný měsíc, a tak jsem si i přes nakupovací zákaz něco přeci jen pořídila. Můžete se kochat!














 Můžete se kochat!
Jako první jsou na seznamu věci, které jsem koupila jako dárek. První byl pro Jirku, mého milého. Postěžoval si, že mu jaksi schází spodní prádlo a navíc se blížily Velikonoce, tak jsem mu zakoupila jeden kousek, to aby ho beránek nepo*ral. 


Další na seznamu jsou dvoje stíny, které jsem původně koupila mě a mamce a nakonec nemám ani jedny. V Douglasu měli akci na l´Oréal 1+1 zdarma a navíc měly tyhle stíny v padesátiprocentní slevě, a tak jsem měla jedny stíny, které běžně stojí 250,- Kč za 60!! No, nekupte to!


Další věci už jsou mými radostmi. Když jsem stíny od l´Oréalu nechala v Berouně a po zhlédnutí videa od LU, rozhodla jsem se, a vlastně i během něho, jsem si objednala paletku od W7 in the Buff. Vím, že někteří budou namítat, že je to napodobenina Naked od UD, ale já jsem studentka, nemám peněz nazbyt a tak jsem zvolila tuhle krásku namísto faleší z eBay. Paletka mě stála 248,- Kč i s poštovným. Stíny jsou krásné, pěkně pigmentované a bez báze mi vydrží celý den.


Začátkem měsíce jsme si byly s Kristý udělat radost. Vybraly jsme jí rtěnku, která jí sedne jako "hrnec na prdel". I já jsem si vybrala odstín, který doma nemám a myslím, že mi sluší. Jaké bylo ale nepříjemné zjištění, že v régálu ten odstín neměli. Zjistila jsem, že navíc mají vyskládané za testery občas i jiné odstíny, o tom by Vám mohla vyprávět Lou, a tak jsem odešla s prázdnou. Šlo o odstín 080 One of a kind. Kdykoli jsem poté šla do drogerky, nikdy ji neměli, až mi došla trpělivost a vybrala jsem podobný odstín 200 Latino. Radost mi tahle kráska ale dělala jen týden. Osm dní po nákupu mi ji někdo na plzeňském majálesu odcizil, a tak jsem smutnila, protože jsem si na ni navykla. Jaké bylo překvapení, když jsem byla u nás v Židenicích v drogérii a tam tu 080 měli? Veliké. Byla navíc za super cenu, takže už ji mám doma a užívám si jí plnými rty!

na obrázku vypadá hodně dofialova, ale je to spíš taková zastřená tmavší růžová
Pomajálesová radost odstartovala už v neděli, protože jsem jela do Brna a cestou z Plzně do Prahy mě rozbolela hlava. A tak jsem šla pro první pomoc do lékárny na Zličíně. V Metropoli je lékárna hned na kraji, ale vedle je Reserved. Zaskočila jsem tam, protože se docela ochladilo, tak jsem si chtěla koupit nějaký šátek, abych schovala aspoň holý dekolt. A co jsem tam objevila? Šátek to nebyl. Je to tohle krásné,elegantní bílé tílko, kterého se nemůžu nabažit. Neměla jsem v neděli moc času, tak jsem ho popadla a zakoupila bez zkoušení. Obvykle si toto nemůžu moc dovolit, ale pro tentokrát to vyšlo!


A na závěr jeden velký smutek. Zhruba po měsíci nošení, kdy mi kabelka od Bati dělala službu, se mi u ní rozbil zip u zadní kapsy. Donesla jsem kabelku k reklamaci a paní jí bez debat vzala, ale já bych tu kabelku chtěla nosit a ne čekat na sms, zda mi ji opravili nebo co. Držte mi palce, ať se brzy ozvou a ať se z ní zase můžu těšit!


A to je pro duben všechno. Ještě tu tedy chybí make up od Rimmel, Wake me Up, na který mě přivedla Anička ve Švýcarsku, má v sobě lehký shimmer a krásně pleť rozzáří. Není nijak zásadně krycí, ale od čeho jsou korektory, hm? Už jsem ho měla před rokem a půl, pak jsem ho vyměnila za Rimmel Match Perfection a nyní jsem se k němu vrátila. Lahvičku jsem nevyfotila, ale snad mi to prominete. Tak pěkný den a užívejte jara!

2 komentáře:

  1. a tie jahodky na prvej fotke su už zo zahradky???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsou z albertovské zahrádky, na ty domácí je ještě brzy... ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!