doma

Druhá polovina letního semestru je ve znamení cestování, kvůli šlachám. Ano, problém stále trvá. I o tomto víkendu jsem byla doma, a tak Vám dneska přináším pár fotek z prodlouženého víkendu v Berouně.


To si takhle brouzdám po zahradě a narazím na růžové pomněnky?! Viděli jste je někdy? Já tedy poprvé...


Když jsem se na zahradě rozhlížela, do oka mi padly ještě velké žluté tulipány, já osobně tulipány mám moc ráda stejně jako šeřík a kopretiny, což jsou mé nejoblíbenější květiny.


Celý můj pobyt v Berouně ale začal u pana doktora ve čtvrtek a po kontrole následovalo obžerství s Katchee. Byly jsme v Black dog kantíně, nevím, zda se to tak stále jmenuje. Kdo budete mít cestu kolem, je to v České ulici, tak to rozhodně nemiňte, protože to stojí za to! Dámy a pánové, představuji Vám čokosmrt..


Beroun je pěkné město. Občas nám ale jeho krásy unikají a to proto, že jsme přízemní. Neberte to špatně, ale kdo z Vás a jak často se dívá od prvního patra domů a výš? Kdo z Vás si prohlíží ulice jako celek? Často pak vypadají úplně jinak, než se zdálo...


A dnešní minipovídání zakončíme jedním lenochem. Je to ségřin kocour, který jen spí a žere. Je to takový hloupý kocourek, který sedí před pootevřenými dveřmi a čeká, až mu je otevřete. 


A tak nestůjme před zavřenými nebo pootevřenými dveřmi, nečekejme, až je za nás někdo otevře. Vezměte za klidu a vrhněte se do víru života, kdo ví, co nás potká! pěkný Den!

2 komentáře:

  1. Pěkný "fotoprůlet" :) S tou přízemností je to pravda, hodně lidí se nedívá kolem sebe a je to někdy škoda.. Mě vždycky potěší, když objevím třeba zahradní terasu která jde vidět zespoda z ulice na střeše domu, nějaké zákoutí v zahradě nebo nějaký pěkný balkónek apod :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, taky ráda nacházím nová zákoutí :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!