čím to voním?

Dneska přicházím s voňavým článkem. Na mé poličce se namnožily barevné flakónky s nejrůznějšími náplněmi. V popisování vůní nejsem úplně silná, a tak si nejsem jistá, zda to zvládnu, ale kdo se bojí, nesmí do lesa, tak mi držte palce a jdeme na to!

zdroj

Doma mám šest voňavek, a to v rozmezí od tří stovek až po necelé dva tisíce. Většina z nich byly dárky. Popisovat vůně mi moc nejde, tak jsem si vždycky přivoněla k víčku, zavřela oči a čekala, jaké dojmy přijdou. A jak to dopadlo?


Mademoiselle Ricci od Nina Ricci



Mademoiselle je francouzsky slečna, což perfektně vystihuje tuhle vůni. Po přivonění se mi vybavila horká letní nor, holá záda, elegantní slečna, rozpuštěné vlasy. Vůně je stejně jako má slečna v představách jemná, lehká a sladká.

Bright Crystal od Versace


Jak množství vůně ve flakónku napovídá, už mi dělá společnost delší dobu, ale nechci se ho vzdát, a tak si jej šetřím a voním se s ním jen ve významné okamžiky. Oproti Mademoiselle je Bright Crystal už dámou. Je těžší, výraznější, ženštější a po přivonění se mi vyjeví silueta s plnými tvary.

Echo od Davidoff


Echo je ideální vůní pro mladou ženu, která už není slečnou a naplno se věnuje svému životu. Jedná se o vůni, která je lehká, sladší, jemná, ale elegantní a rozhodně ji poznáte.

Omnia od Bulgary


Bulgary mi byla do posledních Vánoc cizí. Do té doby jsem totiž měla možnost přivonět jen k pánské kolínské, což byl silný zážitek. Omnia je samozřejmě jemnější vzhledem k tomu, že je to dámská vůně. Stále je ale plná, ženská a její sytá vůně mi evokuje manažerku, podnikatelku, ženu, která si nebere servítky asi jako Samantha v Sexu ve městě.

Green tea od Elisabeth Arden


Další vánoční dárek. Tuhle vůni jsem ale už předtím znala. Dokonce jsem jednu dobu od Elizabeth Arden měla ve stejné parfemaci sprchový gel a krém. Jak už flakón napovídá, jedná se o lehkou, jarní vůni zeleného čaje, která se hodí na sport nebo třeba na nějaký výlet.

Woman od DKNY


Poslední je voňavka à la Woman od DKNY. Jde o řadu vůní, které jsou údajně originální jen v neoriginálním obalu. Nevím, co je na tom pravdy. Není to moje takováto voňavka. Na druhou stranu, za tu cenu neberte to. Tři stovky za tuhle výraznou a ženskou vůni, která vydrží stejně jako ty doopravdické originály, to se vyplatí! Nejsem zastáncem napodobenin, ale tohle se mi nepříčí, když mi to voní.

Když se na to tak dívám, mám vlastně vůně z celé škály, když nepočítám těžké parfémy typu NO°5 od Chanelu. Přesto jsou černí koně, které bych chtěla doma oprašovat. Jde o vůni od Karla Lagerfelda Women, od Hermèse Jardin sur le toit (k té mě přivedla Martinka) a pak také One od Calvina Kleina.

A jaké vůně máte rádi vy? Chodíte "očuchávat" do parfumerií? Máte nějakou vysněnou vůni?

2 komentáře:

  1. pekná zbierka :) Mademoiselle Ricci má krásny flakón.. ja si momentálne plánujem kúpiť Body od Burberry, dostala som vzorku a voňavku som si absolútne zamilovala. Inak z mojich voňaviek sa mi momentálne páči najmä Puma - Yellow a S.Oliver Original :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Od Pumy jsem kdysi mívala Flowin´ myslím :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!